• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Castrol MTX 75W-140..

• Onderwerp starter Onderwerp starter Shaq
  • Startdatum Startdatum

Shaq

MF'er
Lid geworden
27 mei 2006
Waarderingsscore
0
Waar kopen jullie dat eigenlijk? Liefst ergens in Noord/Midden-Limburg. Is trouwens wel te koop bij een webshop, maar daar wordt 't vanwege verzendkosten nog duurder van. Zoek me al tijden een ongeluk en kan tot dusver alleen een webshop vinden.

(svp alleen antwoorden als je 't zelf koopt. Antwoord "Niet" kan ik ook zelf verzinnen ;) )

Ik had dus (in een verkeerd bericht) geschreven:

"heh... dat ik nog antwoord mag geven op mijn eigen vraag: eerder vandaag bij Heuts (welbekend in Limburg) langs geweest. De vestiging waar ik was had 't zo niet, maar 't staat morgenochtend voor me klaar.

Prijs? EUR 24 en centen. Ruim 2 keer zo veel als de voorgeschreven hypoïde 80w90 GL5, maar ik ben benieuwd of het beestje nu beter schakelt."

Dus niet... Vanmiddag langsgeweest, en inderdaad de andere 75w140 van castrol stond voor me klaar. Zucht... Ik had nog zo gezegd: "Vermeld wel even MTX (emteeiks)" Ja, is goed...

Nu dus maar even over de grens aan 't shoppen in Duitsland. Daar is 't wel gewoon verkrijgbaar, bijvoorbeeld bij ATU.de. Van de week maar eens even langsrijden, weer 'goed' excuus voor een ritje!

Terug
Bovenaan Onderaan