Op je ketting, banden en remslofjes zou ik het iig niet spuiten.
als je het er alleen maar op hoeft te spuiten en verder niets dan zal het wel een agressief goedje zijn pas er maar mee op
Nergens voor nodig.
Vliegen verwijder je door er een oude met water doordrenkte handoek er een half uur overheen te leggen, waarna je ze zo weg kan wrijven.
Alles wat geen plaatwerk is maak ik schoon met een poetsdoek die ietwat vochtig van de kruipolie is (goedkoopste die er bestaat).
ZAo ook al het kettingvet op de achtervelg,,, goed met kruipolie inspuiten en weg is het (uitkijken voor de schijf).
Laak gewoon met een spons en een sopje, en dan hooguit 2 keer per jaar met poetsmiddel.
Het fijne van al die koudreinigers is dat ze alles ontvetten wat ze tegenkomen en zo dus gevoeliger maken voor roest en dergelijken..
Voor mij hoeft het blok, keringen en nog vele slijtage onderdelen niet brandschoon te zijn. Een dunne kruipolie film zie je niet maar beschermt je materiaal wel tegen verweer...
Tis maar een mening.
dit spul stond eens in de motoren en toerisme
het vormt een laagje en gaat tussen het vuil en het te reinigen oppervlak in zitten, het vuil gaat als het ware op het laagje drijven zodat het makkelijk weg te spoelen is (bovendien is het biologisch afbreekbaar)
in het artikel stond ook dat het niet corrosief en ook niet agressief is.
ik zou zeggen, doe de test en laat ons wat weten...
ik was ook van plan me zo'n spuitbusje te halen, maar heb te weinig tijd
Als het hetzelfde principe is als de s100 reiniger: je moet er echt nog wel met een spons overheen. Maar da's alleen maar om het losgeweekte vuil weg te vegen, boenen is inderdaad nauwelijks nodig.Het product noemt nu Gastrol Green Tec Bike Cleaner.
Als het hetzelfde principe is als de s100 reiniger: je moet er echt nog wel met een spons overheen. Maar da's alleen maar om het losgeweekte vuil weg te vegen, boenen is inderdaad nauwelijks nodig.
En daarna.....
WD40