CB 350 F bougies worden niet nat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nanook-187

MF'er
10 okt 2010
56
0
Gent
De carburatoren werken prima op een andere honda cb 350 F dus daar ligt het niet aan.

En als ik voel in het spruitstuk is dit vochtig van de benzine, toch worden de bougies niet nat en blijven ze kurkdroog.

Iemand een idee?

Met vriendelijke groeten
 
Oké dat daar eerst vragen rond zijn, maar als ik zeg dat de carburator set in orde is.. Wat voor zin is het dan om daarop verder te vragen ?
Zelfde van de benzine, en zelfde of de motor zou rond draaien. Moest hij niet rond draaien zou ik toch over dat probleem zitten denken (in mijn garage en niet op dit forum) ?

Maarja, laat het maar want ik heb al mogelijke antwoorden gekregen op mijn vraag en hiermee kan ik verder.

Bedankt

Je kijkt ervan op hoeveel vragen er hier gesteld worden,terwijl de oplossing idd een accu oid was.
En dan hebben ze ook de hele motor bijna uit elkaar gehad :')

Jouw technische kennis en achtergrond is denk ik bij de meeste hier niet bekend,dus vandaar dat er wat verder op doorgevraagd wordt.
Maar als jij met antwoorden als "ja natuurlijk" enz komt,wordt het toch wat lastiger voor iedereen om behulpzaam te blijven ;)

Maar net als gixxer-harry wens ik je veel succes en hoop dat je hem aan de gang krijgt.
 
Ma serieus, welk nut is het eigenlijk, de enige nuttige post die ik gekregen heb tot nu toe is over die klepspeling en compressie. Al de rest is gewoon zever, als ik zeg dat die carbus werken wilt dit zeggen dat ik zeker ben dat ze werken, als ik zeg dat er benzine in zit, dan wil dat zeggen dat ik zeker ben dat er bezine in zit. Dit is geen amateurs uitje maar een degelijk probleem. En wellicht draait het blok rond, anders zou ik hierover toch niet komen zagen.

Dit topic mag gesloten worden want de reacties verder dan klepspeling en compressie waren helemaal niet nuttig.

Ok, succes er mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan