Kop lekt vaak idd, maar het vervangen van je koppakking en overig spul in je kop kan nooit kwaadf. Olie linksonderaan zal waarschijnblijk een keerringetje zijn en/of de o-ringen van je oliepomp. wbt de bedrading: handmatig de gesmolten drden vervangen lijkt me de enige oplossing, óf een ander draadboompie scoren, natuurlijk...
Goeie keus hoor!
Overigens hier en hier hebben ze Yuasa (topspul) accutjes in de aanbieding... Staan ook op Marktplaats...
Juist dat ie ff gelopen heeft kan de oorzaak zijn. Die 4 dagen extra zal inderdaad weinig uitmaken.heeft aantal jaren stilgestaan dus die 4 dagen zou niet moeten uitmaken lijkt mij
Als ie een half minuutje ofzo gelopen heeft weer uitzetten en dan met natte vingertop effe heel kort tegen het begin van elke uitlaatbocht tikken. Weet je 't zo.Wel voorzichtig want ik ben er niet zeker van of alle cylinders het doen.
Misschien eerste startpoging te snel na vullen vd accu?Dat dacht ik al van niet nee.. maarre gefelic! Wat was er nou aan de hyand?