cb500 Fighter ex-projectje

RunnerX

MF veteraan
22 sep 2003
1.029
0
Herk de stad
Dit is m'n eerst motoke welk ik nooit van m'n leven zal vergeten, 25kw(op papier) ofniet, 'k heb er enorm veel plezier aan beleefd en was er enorm aan gehecht.
'k heb deze moto 1,5 jaar gehad, 'k heb em nu dus al een half jaar nietmeer, hoewel hij toch nog een groot stuk van mij is.

enfin, hier zijn de pic's, ik had nog veel plannen om hem echt af te maken, de puntjes op de I te zetten, maar door omstandigheden is het zover nietmeer gekomen, anders wou ik er wel meer mee naar fightershows gaan.


dus als je een cb wil ombouwen, kijk dan hier even :
zo heb je wat originele foto's, en eronder wat je er zoals van kan maken *O*

motoorigineel.jpg


motoverbouwd.jpg


moto1.jpg
moto2.jpg


moto4.jpg
moto5.jpg


moto7.jpg
moto9.jpg


deze eerste stuntfoto's zijn wel al een heel tijdje geleden, van toen ik de moto 0,5 - 1 jaar had.
motostunts.jpg
motostunts1.jpg


motostunts2.jpg
})

mja 'k heb de moto wel nietmeer, maar het zou kunnen dat ik die wel terugkrijg.
die is geruild voor een andere tuf, en daar is enorm veel misgelopen, en ben er enorm mee in't zak gezet, hopenlijk draait de rechtszaak positief uit en krijg ik de motor terug, of 't geld is ook goe :+
 
daar zit toch een hoop werk in

alleen ik vind het jammer dat de velge daarna wit zijn geworden ik vond de goude velgen eigenlijk ook wel iets hebben, maar toch een leuke fighter :Y


gr fritskes
 
gouden velgen passen niet met een wit frame, 't moet allemaal een beetje in evenwicht blijven en geen kleurdoos worden, maar enkele strakke opvallende kleuren...
 
vindt hem super in blauw wit!

maar waarom heb je hem weggedaan dan, en wat is er in de plaats gekomen?
 
weljah, 'k heb die voor de winter willen ruilen voor een crostufke, omdat ik het nie kon aanzien om de bike te vernielen in de pekel, en 'k had eigenlijk ook dringend centen ndogi dusjah.
'k ruilde hem tegen een husqvarna TE610, en kreeg er nogmaal 100€ bij, 'k verkocht de bike dus voor 3000€, en kocht de husky voor 2000.
nu heb ik eigenlijk maar 500€ gehad, en ik heb exact 30km met die husky kunnen doen en toen liep ie vast, en de eigenaar wist ervan, en is dus bewust zo verkocht met verborgen gebreken, waardoor ik nu een zaak tegen hem aan't aanspannen ben. Serieus dik in't zak gezet dus:s

'k zit door die kut z'n schuld dus al een half jaar zonder moto, EN zonder vervoer, want da is't enige wat ik had.

nu komt daar binnenkort eindelijk weer verandering in door lang te sparen, dat ik een blade ga kopen, tegen de zomer moet'k allesinds trug kunnen rijden.
wel 'n blade met recht stuurtje zonder kuipen uiteraard.

eind dees maand ben ik van m'n 25 kw rijbewijs af, eindelijk :]
 
welke uitlaat? 'k heb er 3 gehad, 1 ervan staat wel niet tussen de foto's.
die carbon is een doma uitlaat, en die andere gewoon origineel.
zoek maar eens, er zijn genoeg merken die uitlaten maken voor de cb500
 
Terug
Bovenaan Onderaan