CBR 1000 RR 2009 sc59

Ben dus blijkbaar het woord radiator vergeten in de titel. Kan deze dus niet meer aanpassen. Foutjes worden dan blijkbaar nogal snel afgestraft. Weet ook niet hoe ik men topic kan verwijderen om dan een nieuw te maken met wel een goede titel, zodat de mensen hier zich geen zorgen meer hoeven te maken
 
Ben dus blijkbaar het woord radiator vergeten in de titel. Kan deze dus niet meer aanpassen. Foutjes worden dan blijkbaar nogal snel afgestraft. Weet ook niet hoe ik men topic kan verwijderen om dan een nieuw te maken met wel een goede titel, zodat de mensen hier zich geen zorgen meer hoeven te maken

Pfffff... je kan je ook wel erg snel aangevallen voelen. Reacties hierboven had je kunnen verwachten. Waren het niet deze specifieke mensen dan wel door een ander
 
Ben dus blijkbaar het woord radiator vergeten in de titel. Kan deze dus niet meer aanpassen. Foutjes worden dan blijkbaar nogal snel afgestraft. Weet ook niet hoe ik men topic kan verwijderen om dan een nieuw te maken met wel een goede titel, zodat de mensen hier zich geen zorgen meer hoeven te maken


Bovenaan dit topic staat een geel driehoekje.Daarop klikken en aan de moderator vragen om een titel aanpassing ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan