CBR 1000f start niet

Cardioid

Rookie
18 sep 2019
11
1
Steenwijk
Beste.. mensen

Ik heb een Honda CBR 100f topmachine.
Echter is hij in verloop van tijd slechter gaan starten, tot nu dat hij het niet meer doet, Het aan duwen is 1 drukje en hij loopt.
Alleen doet hij het niet op de normale manier, als ik dan het knopje in druk. Gaat de motor heel langZaam rond en klink alsof hij het moeilijk heeft. Dus dacht de startmotor, Deze vervangen nog steeds niet willen starten,

Zou het mischien. Een massa probleem kunnen zijn.? Wie o wie kan mij helpen.

Mvg michel
 
Ook dat heb ik allemaal na gemeten na de hand van het controle lijstje van Redforce en dat was allemaal in orde, zoals t hoort,
Toen de spanningsregelaar op gezocht. De stekker er met pijn en moeite afgekregen. Stekker van binnen helemaal verbrand. Net zoals de aansluiten van de spannings regelaar deze was om de pootjes helemaal verbrand. Dus zometeer een neiuwe stekker halen en regelaar en dan hopen we dat betweter goed is
Als alles in orde is volgens het lijstje dan is je spanningsregelaar niet defect. Je stekker is wel verbrand.

Ik heb sterk het vermoeden dat je de how-to niet geod gevolgd hebt ne je onnodig je startkoppeling gaat vervangen.
 
Als alles in orde is volgens het lijstje dan is je spanningsregelaar niet defect. Je stekker is wel verbrand.

Ik heb sterk het vermoeden dat je de how-to niet geod gevolgd hebt ne je onnodig je startkoppeling gaat vervangen.
Voor en na het vervangen gemeten. Ook gemeten dat de dynamo niet meer laad .!! Dit dus allemaal hersteld gemaakt en vervangen toen weer gemeten.!!! En nu os het alllemaal goed. Alleeen hij draait zwaar krijgt m niet goed rond en volgens hammer motor sport is het de startkoppeling die vast zit
 
Terug
Bovenaan Onderaan