CBR 600 f [1990] naar Streetfighter

Mooi stuk in de Motoplus Steef!Altijd een kroon op je werk ,vriend.

Gr.Gerard
 
dag oma !!!!!!! hier een update

ik heb een nieuw zadel gemaakt
Nu wil ik nog een paar dingen doen, rechter barend spiegel monteren, nieuwe busje voor de vooras maken, lichtschakelaar maken, allemaal kleine dingen.
hij rijd nog steeds heerlijk, en het is echt een nekkendraaier, hahah echt cool zoveel eer voor je werk.
ben er nog steeds erg blij mee.
full
 
Laatst bewerkt:
ff mn eigen topic vervuilen.

Ik heb een nieuw project "Harley Davidson" { whaaaaat die jongen is gek !!!!!!! } is weer eens wat anders en dit stond altijd op mn lijstje TO DO .
Dit word een oldschool bobber met veel hand gemaakte dingen
het begon met een Harley sportster.
Is niet echt mijn model


full
 
Laatst bewerkt:
De tank die erop zat was al naar mn zin, dus de bruikbare onderdelen zijn tank motorblok en een deel van het frame.
Toen een oldschool springer voorvork gemonteerd met een apehangstuur middelhoog ik ben niet zo groot en de zithouding moet wel normaal blijven
full
 
nadat ik de vork passend had gemaakt is ie naar Geer mn Vriend afgereisd. voor het frame hardtail te maken.
zo staat ie er nu bij
21inch voorwiel met whitewallband
16 inch achterwiel 180
en springervork met apehangstuur
full
 
in de tussentijd ben ik even bezig met de koplamp.
ik had het idee om een oldschool rooster voor mn koplamp te maken
dus ben ik begonnen met rond massief, deze heb ik rondgebogen en aan de onderkant dichtgelast
full
 
toen ik het rondje had gemaakt kon ik de radius van de horizontale stangen bepalen.
deze heb ik op de werkbank getekend en heb toen 5 dezelfde stangen gebogen
full
 
ook heb ik nog een lederen zandzak gemaakt, ik wil mn achterspatbord helemaal met de hand maken.
ff een proefstukkie en hij werkt !!!!!
full
 
Ziet er gaaf uit die koplamp!!!

Ga je van de week nog sleutelen? Ik ben maandag en dinsdag vrij.

gr. Henk
 
Terug
Bovenaan Onderaan