CBR 600 F2 - 25kw op kenteken

Benhalo

MF'er
10 sep 2006
88
0
Den Haag
Mn schatje gaat de verkoop in wegens verhuizing naar het buitenland.

25kW op kenteken, dus prima voor licht rijbewijs A.
lastog te vuinden een goedkope sportmotor op 25kw (legaal).
Onlangs 25 kW is het een krachtig en snelle beweger en doet alles wat je zou verwachten van een CBR.


Bouwjaar: maart 1992
Kilometerstand: 55.000 km

Onderhoud: Goed onderhouden, heeft in januari 2010 een beurt gehad waarbij de olie, oliefilter, benzinefilter en luchtfilter vervangen en de motor opnieuw afgesteld is. Toen ook nieuwe kuip delen geplaatst (ivm blikschade). In 2009 nieuwe achterband gehad (voorband was toen, en is nu in goede staat), er is toen ook een nieuwe kettingset onder gegaan.

Overige info: Zij en midden standaard. Reserve sleutel aanwezig. Motor heeft en '2 brothers racing' vervangings demper en je krijgt er een Haynes manual bij.


Vraagprijs: E2500, maar valt over te praten.


Motor is rijklaar en staat te wachten op een nieuw seizoen.

full
 
Laatst bewerkt:
sport-motoren met 25kw op kenteken zijn nogal lastig te vinden :)

PM me als je werkelijk interesse hebt.
 
Bedankt voor de startersbod, ietswat laag misschien ;)

Ziek thuis vandaag dus zat tijd voor een subtel kickje..
 
oh ja, en vraagje: 25 kw op kenteken, betekent dan dat hij ook maar 25 kw is? ofdat dit zo op de papieren staat?
 
Prijs begint al in de goede richting te gaan, nog wat erbij en we kunnen gaan praten :)
Wil wel graag de motor binnenkort verkopen..




Scherpe opmerking 'koobecaf', de motor is zowel officieel geregistreerd op het kenteken als 25kw in werkelijkheid voor zover ik weet.

Is waarschijnllijk makkelijk zat te verwijderen mocht de koper daar interesse in hebben, volgens mij rijden er zat mensen rond zonder de 25kw kit erin, ik heb het hier nooit op durven wagen.
 
hey benhalo, ik heb je vorige post van 2009 gevonden..
hierin staat dat je ook een alarm hebt?
mijn vraag is nu.. heb je dat nog steeds? ik ben namelijk al enkele keren bestolen geweest in ons huis, fiets,...
:)
 
Sorry Oma, ik ben een tijdje wegeweest maar de motor staat nog steeds te koop.
Een reeel bod en wie weet..
 
Terug
Bovenaan Onderaan