cbr 600 F3 pc31 1997 zwart/zilver/antraciet

vanlunteren

Die hard MF'er
15 feb 2006
435
3
Middelpunt van Nederland.
te koop aangeboden een honda cbr 600 uit 1997, alle slijtageonderdelen zijn zeer recent vervangen, kmst 59.000, eventueel een mooie ovale leo-vince sbk demper erbij te koop, vraagprijs 3900,00 euro, foto,s stuur ik graag naar je op.
full
 
Ik ben er ook bang voor...(zeker als ik kijk waar mijn tls voor te koop staat)

Verders nette bike :Y En succes met het verkopen ervan *O*

Ik denk ook dat de prijs nogal hoog is... Op marktplaats staat er ook 1.
Zelfde bouwjaar, rood/wit/zwart, K&N filter, Donker ruitje en BOS demper, zelfde prijs, maar dan met 19000 km.

Over 1,5 maand heb ik zeker interesse, dan is als het goed is het rijbewijs binnen *D Het blijft de mooiste kleur voor de CBR :} Dus als je hem dan nog hebt.... ;)
 
Okeej :) Maar de vraagprijs is wel het eerste waar mensen op afgaan he ;) . Het is toch een indicatie welke kant je op wilt.

precies, en die demper kun je erbij kopen, dus dan komt er nog meer geld bovenop.
Om te vergelijken : op motortrader staat een honda cbr 600 f van 1996 met 18000km op de teller en 2 nieuwe banden en sportdemper en een donker ruitje + staat bij een dealer dus nog 3 maanden garantie ook. Vraagprijs is 3990,-. :]
 
Kilometerstand 59.000 betekend voor een Honda net ingelopen!
Gewoon een bike waar nog veel plezier aan beleeft kan worden. :]

Maar ik ben niet objectief, rij zelf ook Honda.
 
He he dank je turtle eindelijk eens een keer een positief bericht, maar mijns inziens heb je helemaal gelijk.

Ik rijd al meer dan 25 jaar honda motorfietsen en heb er weinig problemen mee gehad.

Met een cbr 600 kan je makkelijk 100.000 km rijden zonder dat het motorblok ooit uit elkaar geweest is.
 
Mijn CBR zit ook tegen de ton aan te lopen hoor... En word niet door oud vrouwtje bereden zegmaar })

Succes met de verkoop
 
Terug
Bovenaan Onderaan