dat zal ik ff gaan bekijken morgen, plaatje maakt meer duidelijk.. ik heb garantie en het lijkt me verstandig dus om ze gewoon te laten komen maandag zodat ze het op de juiste manier vast kunnen zetten ipv dat ik hem te vast of te los draai.
dat losse ringetje is al genoeg reden om er niet mee te gaan rijden lijkt mij
nogmaals thnx voor de hulp!
Hoe komt die as los?
Hebben ze die niet vastgezet of zijn ze de afstandbus tussen de lagers vergeten en zijn nu de lagers stuk?
Je wiel gaat niet vanzelf los zitten.
Als ik zeg wiel dan bedoel ik wiel.Zijn wiel of zijn velg?
Dit kan ik nog niet verklaren, na het vastzetten, hoor je de andere kant niet te kunnen draaien, dat is namelijk gewoon (indirect) de draadkant van de as, wanneer je deze kunt draaien, draai je feitelijk gewoon je as weer los (ipv de moer). Is de as wellicht gebroken?...
Wat ik wel raar vind is dat ik na het vastzetten zonder sleutel aan de andere kant wel heel makkelijk gewoon de as kan ronddraaien, maar dit hoort dus zoals ik het allemaal kan begrijpen?
Ik heb een momentsleutel kunnen regelen, dus ga zo proberen hem gewoon vast te zetten(volgens boekje op 113 n/m
Dus straks weet ik of hij echt los zat