Oliepeil: inderdaad tussen min en max op geribbelde deel.
Slot: zit prima zo.
Band: is moeilijk zeggen zo maar niet heel lang meer gok ik.
Nog even dit, motor ziet er netjes uit maar weet je zeker dat de tellerstand klopt? (de reden dat ik dit vraag is dat de cijfers niet netjes op een rij staan en dat is vaak als er aan gerommeld is)
Ik bedenk me net dat je schrijft van eerste eigenaar ..........het is wel een Amerikaanse import motor.......was de verkoper Amerikaan dan?
Afwijkende koplamp: als contact aan staat gaat de koplamp aan en kan je niet handmatig uitzetten. Tevens zal je wel running lights hebben (knipperlichten blijven branden)
Stef
Je kan de veervoorspanning op je achterveer hoger zetten,dan komt ie wat hoger op z'n poten te staan (en levert wat brood nodige grondspeling opklopt lichten kunnen niet uit, en knipperlichten voor blijven branden. Vinnik wel stoer eigenlijk.
Weet iemand ook of je de vering hoger kan stellen?
Je kan de veervoorspanning op je achterveer hoger zetten,dan komt ie wat hoger op z'n poten te staan (en levert wat brood nodige grondspeling op) Aan de voorkant zou je er wat dikkere olie in kunnen kieperen dan wordt ie wat rustiger in de bochten, als je dat kombineert met de vorkpoten 10mm door de kroonplaat steken stuurt ie lkkr makkelijk in. Mocht dat nogniet genoegzijn is een vervangings veren setje een aanrader. Veel plezier met je nieuwe aanwinst
Veer voorspanning = hoogte regeling, is aan te passen door die ring die onderop je achterveer zit (7 standen) er staan ook nummertjes op.
kroonplaat = bovenste plaat waar je vorkpoten doorheen steken. door de 4 bouten los te draaien kun je de voorkant laten zakken. kost grondspeling maar levert scherper stuurgedrag.
vervangings veren setje = stijvere veren van b.v. Hyperpro of WP. zorgt ervoor dat de fiets o.a. minder duikt.
Hopelijk is het zo duidelijker