CBR 600RR '04

Status
Niet open voor verdere reacties.

DjoeZty

Die hard MF'er
22 jan 2003
572
0
Hallo,

Bij deze bied ik mijn Honda CBR 600RR te koop aan.
Eeuwig zonde, maar ik rij simpelweg te weinig...

Bouwjaar: 2004 (kenteken 2005)
Kleur: rood-zwart-matzwart :9~
Km: 13xxx km :$
Staat: als nieuw dus...

Opties: originele seatcover
Leovince titanium SBK seatpipe, met dbkiller en E-keur :}
Oh ja, safety headlights dubbele koplamp module

Update van de vraagprijs adhv Marktplaats (zie beneden): €6000

Grtz. DjoeZty
 
Laatst bewerkt:
Omdat foto's meer zeggen dan tekst:

full
 
Hij is een beetje erg overpriced... dat zal de reden zijn. Denk dat je minimaal 1000-1500 euro moet zakken wil je vraagprijs een beetje redelijk zijn.
 
Ik wou net zeggen..mijn oude 600 rr had ik voor dezelfde prijs te koop staan, alleen daar zat al voor 1500 euro extra's op, en die had minder gelopen dus..Zakken met die prijs!
 
Rustig rustig heren ;)

Rondje Marktplaats:
-5650 2004 18dkm niet origineel NL
-5750 2004 vast 23dkm
-6000 2003 18dkm

Vraagprijs is idd wat teveel van het goede.
Gezien Marktplaats verlaging tot nieuwe vraagprijs van 6000, incl. opties twv €800

Lijkt me redelijk voor een originele fiets met zo schandalig weinig kms.

Dus Moderator graag topic titel aanpassen. Dank U :}

MVG DjoeZty
 
Laatst bewerkt:
Als de prijs rond de 5500 euro is wil ik wel komen praten, 6350,- is echt te veel als mij vraagt. Dat is ook gelijk de reden waarom er zoveel onverkochte CBR 600 RR op Marktplaats staan. Aanbod is hoog, prijzen zijn ook in mijn ogen (zeer) hoog en verkopers willen geen concessies sluiten.
 
Nou, vooruit, nog een tip. Stuur een mod even een berichtje met de vriendelijke vraag of ze de prijs in de openingspost willen aanpassen voor je.
 
De motor is er nog, maar wordt misschien morgen ingeruild.

Dus kom maar, kom maar!

Grtz. DjoeZty
 
Hij is gewoon te duur ;) Er zijn zat 2004 modellen voor 5000 verkrijgbaar. Ik heb ook al een paar keer een 2006 model voor 5000 gezien. (Ben overigens niet geinteresseerd, ik zoek namelijk een 2006 model ;) )
 
Hij is gewoon te duur ;) Er zijn zat 2004 modellen voor 5000 verkrijgbaar. Ik heb ook al een paar keer een 2006 model voor 5000 gezien. (Ben overigens niet geinteresseerd, ik zoek namelijk een 2006 model ;) )

Nou nou, overdrijven is ook een vak.
Ik heb net Marktplaats nog ff afgestruind en als je voor 5000 euri een 2004 600RR wilt hebben, kijk je maar naar de schade sectie van Boonstra. |(

Gezien het ruime aanbod op Marktplaats laat ik de prijs zakken tot 6000 euri.
Vindt je dat toch te hoog, dan blijf je maar weg.
De bike gaat niet weg als goedkoopste van Marktplaats. :N

Anders ruil ik hem in of blijf wel rijden :]

Grtz.
DjoeZty
 
Heren,

Net terug van de motorzaak.
Ik krijg 6000 euri's voor mijn RR, bij inruil naar een nieuw overjarig model, waarbij ik 1500 euro moet bijleggen. *D

Géén inruil is altijd handiger, dus voor de liefhebber is de RR nog een paar dagen te koop. Daarna geldt: weg = PECH.

Opties komen daarna in de losse verkoop.

MVG,
DjoeZty
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan