CBR 900RR sc28 1995

25 mei 2010
26
0
Ik heb hier een fireblade staan die eventueel weg mag, staat met racekuipen

in de kopkuip een spot en in de achterkuip een helder ledlicht ingebouwd.
de achterste originele kuipen en licht heb ik ook indien gewenst (MET duozit)

kilometerstand 24.700

hier en daar wel een kras op maar voor de rest cava ;)

remmen zijn nog maar vernieuwd, banden nog ok alsook de ketting.


p5240013.jpg


prijs 1750€

grtn
 
Laatst bewerkt:
neeee niet die gele, zwarte moet je doen. haha, maar is deze motor uit België?

aangezien er in je post de term 'ca va' staat ;)

ik hoor het graag.
 
ja het is een belgische moto.

heb vandaag wat nieuwe foto's genomen waar je de lichten kunt op zien en met de 2 zelfde wielen. vind de oranje beter staan dan zwart want dan word het me te zwart :-)

p5290009.jpg


p5290004j.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik zie dat je druk bent geweest met polyester ;) helaas vind ik de voorkant niet mooi op deze manier en hij is toch 'ietsjes' te zwaar voor me... ga opzoek naar een 600. succes met de verkoop!
 
jammer dat je hem zo niet in nl door de rdw keuring krijgt, dat maakt het een stuk minder interessant.
 
jammer dat je hem zo niet in nl door de rdw keuring krijgt, dat maakt het een stuk minder interessant.

gaat die zo niet door de rdw? achterlicht heb ik het originele ook liggen, koplamp denk ik niet dat ze veel kunnen op zeggen want die spot heeft een E-keurmerk ;)

grtn
 
Prijs aangepast 1650€ of T.E.A.B.

vandaag eens wa foto's int daglicht genomen das toch altijd beter :D

p6030002.jpg


p6030013.jpg


p6030012.jpg


p6030001d.jpg
 
Denk dat in belgie verkopen sneller gaat dan hier...

Voor mij persoonlijk werkt het feit dat je meerdere banden in verschillende kleurtjes hebt, dat op de foto's een oud schuurtje zijn onderkomen is (hoe is dan de rest?) en inderdaad de RDW die moeilijk kan gaan doen een beetje afschrikwekkend..
 
Denk dat in belgie verkopen sneller gaat dan hier...

Voor mij persoonlijk werkt het feit dat je meerdere banden in verschillende kleurtjes hebt, dat op de foto's een oud schuurtje zijn onderkomen is (hoe is dan de rest?) en inderdaad de RDW die moeilijk kan gaan doen een beetje afschrikwekkend..

Wielen zijn beide dezelfde kleur... zat gewoon vroeger zwarte wielen onder.

dat oud schuurtje is niet zijn onderkomen, daar geraakt hij zelf niet door de deur.

grtn
 
Terug
Bovenaan Onderaan