CBRRami = vliegenvreter :)

DSC00003.JPG

ga naar het vw forum ofzo :+
 
vliegenvreter??? als ik bij mij het pad af rijd heb ik nog meer vliegjes op mijn linker spiegel zitten als dat hij op zijn motor+helm :+ :+ :+
 
Dat kan wel zijn, maar deze heeft hij ook daadwerkelijk geproefd :+ :

DSC00003.JPG
 
Oaw damn zeg! Niet meer normaal! Zoveel vliegjes heb ik in het totaal nog nooit op mn motor gehad geloof ik! :} :9
 
Oaw damn zeg! Niet meer normaal! Zoveel vliegjes heb ik in het totaal nog nooit op mn motor gehad geloof ik! :} :9
Moet je maar wat meer met slecht weer rijden , goed weer rijder :+ ( ok ik ben ze te ver aan het drijven zeker ? , verveel mij gewoon een beetje :P )
 
Toevallig deze week 2x door de regen gereden. Resultaat: vieze motor, maar geen vliegjes!

Bij goed weer zit alles onder...Maybe zijn onze vliegjes hiero niet zo'n slechte weer vliegers in limboland :)
 
Op het moment dat je de muggen niet meer van je pak krijgt moet je juist in de regen gaan rijden....10 minuten rijden en alle muggen zijn van je pak...en vorkpoten etc..


mijn pak zag er niet meer uit maar zondag op zandvoort in de regen gereden en alle muggen weer weg
 
Is dat alles :?

Ik en m'n fiets zagen er dinsdag uit alsof er de vliegen van 4 weken rijden op zaten. Vooral in de schemering en nacht leek het af en toe wel dat je in de regen reed met al dat getikt. Heb een paar gigantische beesten op m'n bovenlijf gehad die ik dwars door m'n pak voelde. Ook die vlinder op het kinstuk was niet leuk, de spetters kwamen door de ventilatieopening :r

Gisteren m'n motor gewassen, vooral de vliegenlijken die opgehoopt waren in de luchthappers naar de airbox waren echt goor. Ging net niet over m'n nek...
 
Gisteren m'n motor gewassen, vooral de vliegenlijken die opgehoopt waren in de luchthappers naar de airbox waren echt goor. Ging net niet over m'n nek...

Damn, daar heb ik nog nooit aan ged8 om die luchthappers eens schoon te maken *D Zal nu wel een lekker kerkhof inzitten :9
 
Tja, het was ook niet de bedoeling om foto's te maken van hoeveel vliegjes, het begon met die mot. Nu hebben we gewoon een "vliegenfotoos"stukkie!

:9
 
Damn zeg, gore helm :)

Ik heb net mn motor gepoetst want die zag ook uit als een varken. Ik moet toch met een schone motor op Zolder aanlanden wa :+
 
Vligen moet je kapot rijden maar ontwijken sukkels
zaterdag 800 uur op staan en dan maar poetsen tot zaterdag mzzzl
Damn zeg, gore helm :)

Ik heb net mn motor gepoetst want die zag ook uit als een varken. Ik moet toch met een schone motor op Zolder aanlanden wa :+
 
Vligen moet je kapot rijden maar ontwijken sukkels
zaterdag 800 uur op staan en dan maar poetsen tot zaterdag mzzzl

Waarom moet jij poetsen als je toch alle vliegen ontwijkt? Ik neem aan dat je de regendruppies ook wel ontwijkt, toch :}
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan