cdebruyn-R1

cdebruyn-R1

Die hard MF'er
16 feb 2009
654
0
Oud-Beijerland
Goede middag motorliefhebbers!

bij deze wil ik mij even netjes voorstellen...

Ik ben Chris(tiaan) de Bruyn en kom uit het mooie Oud-Beijerland (onder de rook van R'dam).
Ik zit voor mijn beroep veel in het buitenland (export - verkoop van vrachtwagen en trailer onderdelen).
Ik woon (zo goed als) samen met mijn vriendin en mijn grootste passies zijn mijn Yamaha R1 uit '99 en mijn Subaru Impreza GT (nog wel, want de Sub gaat de deur uit)

Ik heb de R1 pas 3 weken en ben 'm om die reden nog aan het verkennen! ;)
Het weer laat het helaas niet toe al veel km's te maken, dus van de zomer de schade maar inhalen!

Aangezien foto's meer zeggen dan woorden hierbij de foto's:

Dit is m'n R1:
img1369vu9.jpg

De motor is op de Bos uitlaat na motorisch gewoon standaard.


Dit is de Sub:
365740756pr7jeq2.jpg

Specs van de Sub zijn hier niet echt belangrijk! :)

Ik hoop veel leuke dingen op te kunnen pikken op het forum - buiten handige info zijn er ook nog wel wat uiterlijkheden die ik aan de motor wil aanpassen waarvan ik hoop meer info op het forum te vinden!

Gr.
Chris
 
Goede middag motorliefhebbers!

bij deze wil ik mij even netjes voorstellen...

Ik ben Chris(tiaan) de Bruyn en kom uit het mooie Oud-Beijerland (onder de rook van R'dam).
Ik zit voor mijn beroep veel in het buitenland (export - verkoop van vrachtwagen en trailer onderdelen).
Ik woon (zo goed als) samen met mijn vriendin en mijn grootste passies zijn mijn Yamaha R1 uit '99 en mijn Subaru Impreza GT (nog wel, want de Sub gaat de deur uit)

Ik heb de R1 pas 3 weken en ben 'm om die reden nog aan het verkennen! ;)
Het weer laat het helaas niet toe al veel km's te maken, dus van de zomer de schade maar inhalen!

Aangezien foto's meer zeggen dan woorden hierbij de foto's:

Dit is m'n R1:
[afbeelding]
De motor is op de Bos uitlaat na motorisch gewoon standaard.


Dit is de Sub:
[afbeelding]
Specs van de Sub zijn hier niet echt belangrijk! :)

Ik hoop veel leuke dingen op te kunnen pikken op het forum - buiten handige info zijn er ook nog wel wat uiterlijkheden die ik aan de motor wil aanpassen waarvan ik hoop meer info op het forum te vinden!

Gr.
Chris


Meld je maar even hier dan ;) :

R1 topic

Als je wilt weten wat je allemaal aan jouw type motor aan kan passen, kan je dat ook mij wel even vragen :+ Zie de specs van mijn motor in de openingspost van het R1 topic, zijn maar een paar ideetjes ;)

En welkom verder :W
 
welkom Chris :W


Ik hoop niet dat je vriendin hier ook meeleest.

Je grootste passsie een koekblik en een 2wieler :o


:+
 
Kwam er iemand aandacht te kort? ;)

:W Hallo Chris !!! :W



full


Ik woon (zo goed als) samen met mijn vriendin

Jij slaapt nog op de bank...? :+

Doe je wel voorzichtig met die R1!

Veel plezier van 't zomer met het inhalen van de schade :W
 
m'n vriendin leest gelukkig niet mee, en gelukkig hoef ik niet op de bank te slapen!
Ben recentelijk gepromoveerd naar de logeerkamer! :)

Pffff.... eindelijk wat aandacht! 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan