[Centraal] foto's en filmpjes MegaMeeting 2004

Heeeee Choppy........Je motor staat ook nog ergens tussen de foto's incl. doodskop!
uh oeps! niet gezien maar ja je weet het ik heb maar een 56k modempje :Z :z dus voordat ik alles gezien hebt is er al weer een nieuwe meeting. (kan er niet snel genoeg komen)maar bij deze Luitjes bedankt voor alle foto's . :} :}
 
Pfff!!! wat een gekloot allemaal... :(

Ik dacht even wat foto's te uploaden naar "ftp://motor:forum@mightyviruz.demon.nl:4711" , maar dat werkte voor geen meter. :?

Nooit gedacht dat je voor 'n motorforum ook 'n stoomcursus webpage-maker nodig zou hebben, maar op deze link:

http://www.xs4all.nl/~naboo/Fotoalbum/Megameeting2004

heb ik ook een paar piccie's geplaatst.
Niet spectaculair maar misschien wel geinig. ;)

('T is zelfs zo leuk dat ik er nog meer op ga zetten.. ;) )
 
Laatst bewerkt:
Mijn nederige toegift.

Brakke filmpjes:
Toen was het nog rustig
Joker zwaait. Error en Firebird op ook op de film

Pic:
mega.jpg

assen.jpg


oops, per ongeluk ging mijn camera af.
string.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik ken nog wel iemand die dat glasvezel internet heeft :P (10 Mbit up en down heeft is dacht ik iets van 1200 KB/s up en down :P kan wel even vragen of we even van zijn servertje mogen ''snoepen''

(overgens even mijn eigen ftp aangezet) (97 KB/s max upload)

link is

ftp://mf:meeting@213.73.165.249

login:mf

password:meeting

mijn download is 460 dus dat trek ik wel

have phun

edit 2 ;)

heb ook maar ff anonymous aangevinkt voor de map voor mf sommige hadden moeite met inloggen ;) kga nu slapen kzie dat iemand wat foto's aan het uppen is :D voor wat ik nu zie :} foto's

keep up the upload kheb nog een schijf van 80 gb vol te krijgen dus :P
 
Laatst bewerkt:
bedankt Mendark voor de foto's toppie ,ik sta er ook bij .
ik heb weinig foto's van mezelf gezien behalve de foto's die brainz gemaakt heeft, maar dat komt omdat hij een maatje van mij is dus daar had ik mazzel mee.
Toppie toch dat iemand daar de moeite voor neemt om iedereen op de foto probeert te krijgen. :} (Afbeelding)
Leuk ff kennis gemaakt te hebben.
Zal die broer wat meer computerles geven dat ie het ook kan ;)
 
[me]SL1000 heeft 100mbit up down, moet alleen ff op mijn server worden gezet. en dat kan alleen ik
[/me]


iedereen is druk naar mij aan het uppen

mirror van brainz komt er zo aan, maar die wmv wordt morgen. ikke ga zo pitten, en heb geen zin om te wachten tot 'ie klaar is, zodat ik hem kan uppen...

06:15 gaat de wekker |(

MIRROR BINNENKOMST VEENENDAAL
klikplekje...

Video van hendrie (MFMeeting2004.wmv, 300mb!!!)
(zal er rond 06:00 morgenochtend staan)
klikplekje... (rechterklik opslaan als...)

stik, hoe geef ik een stuk tekst een kleurtje???
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan