Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op dinsdag 03 juni 2003 10:19 schreef Iceman het volgende:
![]()
???? geniaal ding man! echt tof!
Ducati ,StukgaatieOp dinsdag 03 juni 2003 10:19 schreef Iceman het volgende:
![]()

Dat is een lijn 4 motor, geen V8 volgens mij ( is al eens in een topic een discussie over geweestOp dinsdag 03 juni 2003 10:33 schreef floris het volgende:en deze?? v8 ratbike
[
)
Laat em maar joh, hij heeft zijn motor LATEN bouwen lees ik op zijn siteDucati ,Stukgaatie![]()

Jammer dat je weer voor je beurt lult Bral ( what's in a name ) Dat was IK namelijkLaat em maar joh, hij heeft zijn motor LATEN bouwen lees ik op zijn site![]()
Met zulke lui moet je helemaal niet in duscussie gaan![]()

Nee jonge, die ICEMAN met die Monster bedoel ik toch !Jammer dat je weer voor je beurt lult Bral ( what's in a name ) Dat was IK namelijk![]()
Niels doet alles zelf![]()
)
Dat is een lijn 4 motor, geen V8 volgens mij ( is al eens in een topic een discussie over geweest)
Deze vindt ik ook wel cool, zou ik ook wel willen hebben...................
(Afbeelding)
Oh wacht ff.........die hebbik al![]()
L, ik dacht al toen ik het eerste trikeplaatje voorbij zag komen dat er wel snel een post van je tussen zou zitten 
Heb je ook al een BBQDat is een lijn 4 motor, geen V8 volgens mij ( is al eens in een topic een discussie over geweest)
Deze vindt ik ook wel cool, zou ik ook wel willen hebben...................
(Afbeelding)
Oh wacht ff.........die hebbik al![]()

Jaloers????Ducati ,Stukgaatie![]()

Oeps !Nee jonge, die ICEMAN met die Monster bedoel ik toch !
(Ik Bral niet voor mijn beurt, jij leest voor je beurt)
Van jullie weet ik wel dat je wat kunt![]()

Toch wel een beetje waar: Ik heb bv maar één Ducati onderdeel op m'n VMax - het achterlicht- en dat doet het nietJaloers????![]()

Maakt in jouw geval ook geen ruk uit, er is toch niemand achter jou die sneller gaat dan jij......Toch wel een beetje waar: Ik heb bv maar één Ducati onderdeel op m'n VMax - het achterlicht- en dat doet het niet![]()
![]()
![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)
Het Guzzi blok was oorspronkelijk ook voor een auto bedoeltEen vent uit Hoogeveen heb ik ooit es zien rijden met een Fiatje 500 met een Guzzi 850 blok erin....dat was me toch een lomp snel dingetje, en supercool om te hebben.
Kom jij eraan met je Guzzi geluid maar nee hoor, het is zo'n rugzakkie wat de straat in komt.

Op dinsdag 03 juni 2003 10:33 schreef floris het volgende:???? geniaal ding man! echt tof!
en deze?? v8 ratbike
(Afbeelding)
...