• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Check dit dan, de SuperBrik...met v8...hebbuhhhh.

dr.Bral

Banned
Lid geworden
31 mrt 2003
Waarderingsscore
1
full

Dode link

Godver..wat cool zeg......

Op dinsdag 03 juni 2003 10:19 schreef Iceman het volgende:
:r
:r ???? geniaal ding man! echt tof!
en deze?? v8 ratbike
v8rat.jpg

rover v8 ratchop
[Dode link verwijderd]

v8 trikes
[Dode link verwijderd]

[Dode link verwijderd]

trouwens, ik zag dit weekend een Dnepr ofzo waar een DAF-blok is ingebouwd! echt geniaal, foto's volgen uiteraard...

Een vent uit Hoogeveen heb ik ooit es zien rijden met een Fiatje 500 met een Guzzi 850 blok erin....dat was me toch een lomp snel dingetje, en supercool om te hebben.

Kom jij eraan met je Guzzi geluid maar nee hoor, het is zo'n rugzakkie wat de straat in komt.

op american day assen.... een Lada-tje wat behoorlijk meekwam met de dragraces.. en een kabaal! niet te geloven :} bleek dus ook een v8 blok in te zitten! humor!

Die heb ik ook wel es gezien je, die gasten komen uit Den Haag, ze hebben ook een hele ouwe Corolla met een v8 en een Eend met een v8
(zie hier Dode link)

Op dinsdag 03 juni 2003 10:33 schreef floris het volgende:en deze?? v8 ratbike
[
Dat is een lijn 4 motor, geen V8 volgens mij ( is al eens in een topic een discussie over geweest ;) )

Deze vindt ik ook wel cool, zou ik ook wel willen hebben...................

[Dode link verwijderd]

Oh wacht ff.........die hebbik al 8-)

Jammer dat je weer voor je beurt lult Bral ( what's in a name ) Dat was IK namelijk ;)
Niels doet alles zelf :z
Nee jonge, die ICEMAN met die Monster bedoel ik toch !

(Ik Bral niet voor mijn beurt, jij leest voor je beurt :) )

Van jullie weet ik wel dat je wat kunt :)

maakt toch niet uit, vind het een heel gaaf ding

Dat vond ik nou ook.

Zo'n coole ouwe bak met een ouwe zijklepper 8 cilinder heeft niemand.

Is ook niet zo gek voor zoveel geld natuurlijk maar goed.....

Dat is een lijn 4 motor, geen V8 volgens mij ( is al eens in een topic een discussie over geweest ;) )

(Afbeelding)

L :+ L, ik dacht al toen ik het eerste trikeplaatje voorbij zag komen dat er wel snel een post van je tussen zou zitten 8-)

(Afbeelding)

Heb je ook al een BBQ ;)

Toch wel een beetje waar: Ik heb bv maar één Ducati onderdeel op m'n VMax - het achterlicht- en dat doet het niet :( ;)
Maakt in jouw geval ook geen ruk uit, er is toch niemand achter jou die sneller gaat dan jij...... :]

Een vent uit Hoogeveen heb ik ooit es zien rijden met een Fiatje 500 met een Guzzi 850 blok erin....dat was me toch een lomp snel dingetje, en supercool om te hebben.

Kom jij eraan met je Guzzi geluid maar nee hoor, het is zo'n rugzakkie wat de straat in komt.
Het Guzzi blok was oorspronkelijk ook voor een auto bedoelt

Terug
Bovenaan Onderaan