Chopperdaves en dergelijke...

Dit soort "early chops" .....

  • is het echt helemaal....

    Stemmen: 16 38,1%
  • is wel geinig maar nix voor mij.....

    Stemmen: 15 35,7%
  • ziet er toch niet uit....

    Stemmen: 6 14,3%
  • "early chops" ???

    Stemmen: 1 2,4%
  • doe mij maar een plastic racejappie....

    Stemmen: 4 9,5%

  • Totaal aantal stemmers
    42
daar is die scoot van Beerepoot op gebaseerd....

Meneer Grizzly :?

Aaahh, dat ding is tig keer mooier dan die USA bike wat hij nu aan het maken is :+

full


En zie je wel dat smalle achterbandjes juist mooi zijn *D
 
Een chopper met vering kan prima. Je kan het achterspatbord aan de achterbrug bevestigen, zodat die toch laag op het achterwiel gemonteerd kan worden.

Nog eentje als inspiratie voor Bral

full
 
die vind ik dan weer niet mooi maar die 'kronenshovel.jpg' van je hangt bij mij in de plee als inspiratie, uit de Bigtwin geknipt....

een hardtail kan gewoon niet meer dus daarom wil ik zo'n FLH achtig ding en dan ook nog met kleine (klep) veertjes onder het panzadeltje, dat moet nog lukken daggik...
 
Ook een prachtig ding )al gaat dit ding weer richting een later type chopperstyle, vanwege de stretch

full
 
geen engelse schijtzooi in mijn schuur!!!
ik wil een droge vloer houden !!!

En dan ga je voor een Harley :? :z

Ik vind Britse blokjes erg mooi, al hebben ze dezelfde reputatie als oude Harleys, en misschien nog wel iets erger. Hehe, niet boeiend, oude britten zijn gewoon mooi :}

brit03.jpg


brit21.jpg
 
Die Utrechters snappen er ook niets van hè B|

;)
Kapsones gekregen nadat meneer op stand is gaan wonen B|
Wie woonde er ook alweer in dat huisje aan de pijlstraat :X
:P

stadse lieders, alles moet makkelijk gaan zeker, om zo hard mogelijk over de Kanaalstraat of het Zandpad te kunnen knallen ;)
Zo hard mogelijk over de kanaalstraat knallen is niet zo hard of anders ben je levensmoe. Is nou niet het meest anticiperende verkeer wat ik ken
En op het zandpad wil je dat helemaal niet, ten eerste gaat dat pad nergens heen( doodlopend) en ten 2e rijdt men daar om te windowshoppen dus langzaam ;)
 
En op het zandpad wil je dat helemaal niet, ten eerste gaat dat pad nergens heen( doodlopend) en ten 2e rijdt men daar om te windowshoppen dus langzaam ;)

Als je niet ergens halverwege blijft plakken kom je bij het keerpunt, maar voor motoren loopt dat niet dood hoor.
 
ik wil hem niet kwijt hoor, was meer om te kijken of er belangstelling voor zou zijn in geval van......

maar mijn volgende project wordt wel iets in de stijl van een early chop.......

(alleen wel liever iets met vering achter, een oud FLH frame ofzo........)
Swing arm earley chop?
:?
 
Hey Bral, als je rug het probleem is kan ik je verzekeren dat een rigid met panzadel (pogostick) 10x zo comfortabel is als een FLH met b.v. een LePera zadel!
Nou ja misschien niet 10x maar toch...
Kom een keer langs en probeer hetzelf...

Nou staat een panzadel op een early chop niet, maar een early chop in swingarm frame kan helemaal niet... misschien toch maar een bobbert?
 
Ik vind 'Zweeds' lang, erg hoogbenig en zwaar basic wel mooi.

Maar da's persoonlijk, subjectief en xal er niet over twisten.
 
ik bedoel dus dit he

full


en dan met hele kleine veren onder het zadel en wel gewoon achtervering....

mijn chopper is ook rigid met een geveerd pannetje maar dat gaat toch nog weer veel ruiger als een klein beetje achtervering....

of moet ik maar gewoon voor de dood of de gladiolen blijven hardtailen dan....hmmmm...............

Knuk, woar woon ie, ik wil sowieso wel een keertjen an die'en rooie knuckle van oe snuffl'n ;)
 
ik baal eigenlijk dat ik vorig jaar die groene early shovel van Nol van de Rogues niet heb gekocht, die was eigenlijk helemaal goed op de kleur na.....
 
ik bedoel dus dit he

(Afbeelding)

en dan met hele kleine veren onder het zadel en wel gewoon achtervering....

mijn chopper is ook rigid met een geveerd pannetje maar dat gaat toch nog weer veel ruiger als een klein beetje achtervering....

of moet ik maar gewoon voor de dood of de gladiolen blijven hardtailen dan....hmmmm...............

Knuk, woar woon ie, ik wil sowieso wel een keertjen an die'en rooie knuckle van oe snuffl'n ;)

Heb jij een pogo stick of van die korte veertjes? D'n pogo rijd echt fantastisch (nietwaar Alf?)
Mijn huis woont in Eindhove rock city... niet echt in de buurt hè...
As ut un bietje dreug is, nem ik um met noar Motorsale (vrijdag).
 
Heb jij een pogo stick of van die korte veertjes? D'n pogo rijd echt fantastisch (nietwaar Alf?)
Mijn huis woont in Eindhove rock city... niet echt in de buurt hè...
As ut un bietje dreug is, nem ik um met noar Motorsale (vrijdag).
mijn motor heeft korte veertjes, een pogo stick vind ik niet zo mooi.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan