Stray
MF veteraan
16 mei was er zo'n jonge op een 125cc en die leek wel iedereen in de bochten voorbij te vliegen.
Vind mettet een leuk technisch circuit waar je met een 600cc de 1000cc kunt volgen.
Dat zal waarschijnlijk dan Livio Loi geweest zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
16 mei was er zo'n jonge op een 125cc en die leek wel iedereen in de bochten voorbij te vliegen.
Vind mettet een leuk technisch circuit waar je met een 600cc de 1000cc kunt volgen.

heb robert schotman ook tekeer zien gaan op een 250cc 1cil 4t morowaki ( of hoe je dat schrijft), maar die reed de zelfde tijden toen als mij met mn R1 ...
maar ja ik ben ook geen topper natuurlijk
hij in tegenstelling was 13 dacht ik en reed sinds zijn 5e .. wel een super mooie rijstijl...
stond ook naast ons op de paddock ...

Die jongen met zijn Dode link? Heb ik op 21 en 22 juli op Ecuyers zien rijden. Hij reed daar rond de 1:58.heb robert schotman ook tekeer zien gaan op een 250cc 1cil 4t morowaki ( of hoe je dat schrijft), maar die reed de zelfde tijden toen als mij met mn R1 ...
maar ja ik ben ook geen topper natuurlijk
hij in tegenstelling was 13 dacht ik en reed sinds zijn 5e .. wel een super mooie rijstijl...
stond ook naast ons op de paddock ...
Die jongen met zijn Dode link? Heb ik op 21 en 22 juli op Ecuyers zien rijden. Hij reed daar rond de 1:58.
.
.Die ging idd wel hard rond op Ecuyers.
De snelste daar rijden rond de 1.53 (kameraard van mij met zijn R6 '07).
De zoon van de eigenaar heeft er al 1.52 gereden op zijn Daytona 675.
Op Mettet zijn de snelste superbike tijden rond de 1.03 à 1.04.
Verleden jaar heeft Fastré er tijdens een wedstrijd een 1.03.557 gereden, dat is ..... eeeuhm, snel.
Snelste 600cc zat net onder 1.06 (Legrelle).
Kan best zijn dat er al sneller gereden is dan die 1.03.557 hoor, dat is wat ik zo het eerste vond qua officiële tijd.
.
.Owja ris timing (ben mn favorieten kwijt na een computer virusje hahaRIS timing, een wedstrijd ergens verleden jaar.
Maar der zal wel al ooit eens een 1.02 gereden zijn denk ik.... moet wel bijna.
Ik heb getwijfeld om het te posten maar uiteindelijk is het een eerbetoon aan iemand die tijdens het beoefenen van onze hobby is bezweken.
Het memorial filmpje ter ere van Michiel.![]()
ik reed ongeveer 100m achter hem en zag de andere jongen die erbij betrokken was net opstaan, dus ik schat dat ik 5 sec of zo later was. Helaas was ik erbij toen het gebeurdeik reed ongeveer 100m achter hem en zag de andere jongen die erbij betrokken was net opstaan, dus ik schat dat ik 5 sec of zo later was.
Ik kende hem niet, maar kreeg een brok in mijn keel door de filmpje. Ik reed trouwens op de eerste rij rechts met de rode T-shirt aan. Een hele mooie eerbetoon aan Michiel!
Helaas gebeuren zulke dingen, maar niemand is hier op voorbereid..... Steun van Inter-track zal morgen aanwezig zijn.
R.I.P. Michiel en sterkte aan de familie en vrienden

En inderdaad, de grindbak aan de laatste bocht is vergroot. Aan de 1e links is niets gewijzigd.
Wel werd er wat strenger gekeken naar de remmen bij de keuring.
en fijn gereden 
Ik heb gehoord dat aan de eerste linkse een deel van de bandenmuur vervangen is door een soort van matrassen, waardoor de grindbak op die plaats een dikke meter langer wordt.En inderdaad, de grindbak aan de laatste bocht is vergroot. Aan de 1e links is niets gewijzigd.
Wel werd er wat strenger gekeken naar de remmen bij de keuring.

Iemand een idee wie gisteren de foto's maakte? Ben de naam vergeten
,hiero : http://www.elkamazing.com/pixxer.asp?path=o62gfp54&user=persracingThanks, dacht dat het een andere fotograaf was

Thanks, dacht dat het een andere fotograaf was
Heb me goed vermaakt gisteren![]()
)Eerste sessie was het nog nat. Maakte dat voor mij niet veel uit omdat ik de baan niet kendeIedereen denk ik, want het weer was goed, het was neit erg druk en er zijn op de hele dag slechts 2 valpartijen geweest. (waarvan eentje wel met 3 gelijk)
Heb er eentje voor me de grind inzien gaan en die valpartij met 3 man gebeurde in mijn sessie. Wel gemoedelijke sfeer daar op het circuit vond ik 

Leuk circuit, goed geamuseerd gister![]()