Ik heb ook een licht gebruikte regen voorband te koop voor je, slechts 22 rondjes geredenMoet je er nog vanaf? Heb je pbtje gestuurd
Ik heb ook een licht gebruikte regen voorband te koop voor je, slechts 22 rondjes gereden
[afbeelding]
Bsb is een sportieve straatband,de sc2 een circuit band.weet misschien iemand het verschil tussen een Pirelli diablo supercorsa BSB en de sc2
De prijs is prima van een BSB band maar kan ik daar lekker mn rondjes rijden van 1:56?
alvast bedankt .
Sowiso moet de Pirelli slick warm tussen de 2.3 en 2.5 bar. Ook de Pirellu profoelbanden tegenwoordig minimaal 2.3 bar. Ik vertrek bijna altijd met 2.4 tot 2.5. Onder de 2.4 vind ik de sc1 en sc2 voorbanden teveel vervormen.
Achtershock gewoon 1mm inkorten om heb je een grondspeling probleem? Zoja dan de voorkant 2mm hoger zetten.
Als hij nu achter te hoog zit dan geeft een kortere achtershock zeker meer grip!Dan zal het bandenspanning geweest zijn, thanks.
Heb geen problemen met grondspeling, ik zal hem weer 1mm inkorten.
Zal dat meer grip geven achter?
Gisteren een heerlijke dag gehad op Zolder. Wel ontiegelijk warm.
De eerste sessie moest de nieuwe voorband, ondanks geruime tijd verwarmd in de bandenwarmer, echt nog wel ingereden worden hoor. De eerste aantal ronden ging de voorkant alle kanten op, de band was enorm aan het zoeken. Dit was met 2,1 bar warm gemeten.
Vanaf de tweede sessie ging het echt lekker, steeds wat later remmen, platter door de bochten en eerder op het gas.
Bij de middagsessies heb ik de bandenspanning verlaagd naar 2,0 voor en 1,75 achter. Dit was goed, want de banden gaven een mooie slijtage. Geen vreetsporen of zo.
De Termorace One bandenwarmers bevallen super trouwens. Ze verwarmen goed en houden de temperatuur ook mooi constant.
Al met al een geslaagde dag met de oude GSX-R 1100 gehad. Ook tussen de sessies door de nodige aandacht gehad, zo'n 1100 is geen gebruikelijke circuit fiets natuurlijk.
Gisteren een heerlijke dag gehad op Zolder. Wel ontiegelijk warm.
De eerste sessie moest de nieuwe voorband, ondanks geruime tijd verwarmd in de bandenwarmer, echt nog wel ingereden worden hoor. De eerste aantal ronden ging de voorkant alle kanten op, de band was enorm aan het zoeken. Dit was met 2,1 bar warm gemeten.
Vanaf de tweede sessie ging het echt lekker, steeds wat later remmen, platter door de bochten en eerder op het gas.
Bij de middagsessies heb ik de bandenspanning verlaagd naar 2,0 voor en 1,75 achter. Dit was goed, want de banden gaven een mooie slijtage. Geen vreetsporen of zo.
De Termorace One bandenwarmers bevallen super trouwens. Ze verwarmen goed en houden de temperatuur ook mooi constant.
Al met al een geslaagde dag met de oude GSX-R 1100 gehad. Ook tussen de sessies door de nodige aandacht gehad, zo'n 1100 is geen gebruikelijke circuit fiets natuurlijk.
Mmhh, ik heb geen problemen met verschillende type's of merken door elkaar..........maar ik zou dat toch liever andersom zien.Pirelli Superbike Pro voor en SC2 achter
Ja idd hoewel een sc1 achter en een sc2 wel weer heel goed gaat bij warm weer.Is zelfs advies Pirelli. Maar de pro zou ik achter doen en voor ook een pro of een sc2.Mmhh, ik heb geen problemen met verschillende type's of merken door elkaar..........maar ik zou dat toch liever andersom zien.
Met een SC2 heb je meer grip dan met zo'n Pro......en ik heb liever voor meer grip.
Als hij nu achter te hoog zit dan geeft een kortere achtershock zeker meer grip!
Nee, een langere schokdemper geeft een steilere achterbrug (hoger zwaartepunt)voor meer mechanische grip.