circuitrijden Croix

gillanfilip

MF'er
31 dec 2003
152
0
Aalst Belgie
wie heef zin om mee naar croix te gaan.
1 maal per maand. steeds vrij rijden halve dag 60 € ganse dag 90 €
max 32 rijders per sessie min maal rijden per groep
verdeeld in 3 groepen
groep 1 beginnelingen
groep 2 gevorderden
groep 3 expert
geen inschrijving vooraf mogenlijk of nodig.
é-mail: bouwwerken.degrauwe@pandora.be
 
wie heef zin om mee naar croix te gaan.
1 maal per maand. steeds vrij rijden halve dag 60 € ganse dag 90 €
max 32 rijders per sessie min maal rijden per groep
verdeeld in 3 groepen
groep 1 beginnelingen
groep 2 gevorderden
groep 3 expert
geen inschrijving vooraf mogenlijk of nodig.
é-mail: bouwwerken.degrauwe@pandora.be


32 man op Croix....das blokrijden :P
 
zeg kameel, zo te horen ken je croix. hoeveel keer ben je al geweest en wat zijn je tijden met welke motor

Fuck...er heeft iemand met mijn ondertitel geklooid :(

Collega Moderators B| je zal ze maar hebben

Nog maar enkele keren op croix gereden, laatste keer vorig jaar 1.03 met mijn ZX6 maar denk dat ik een jaar of 4 terug met mijn blade al wel rond de 1.01 gezeten heb

let op allemaal met de hand gemeten, zonder transponder


hier staan meer tijden van MFers: http://www.motor-forum.nl/forum/topic/26191?highlight=circuittijden
 
Laatst bewerkt:
indien je je inschrijft via motorsportschool zolder kun je inschrijven op voorhand, maar als het dan heel slecht weer is sta je daar, of mag je een ander stelletje wielen steken.
Op de dagen door croix zelf georganiseerd vertrekken wij de dag zelf om 07,00 uur
 
indien je je inschrijft via motorsportschool zolder kun je inschrijven op voorhand, maar als het dan heel slecht weer is sta je daar, of mag je een ander stelletje wielen steken.
Op de dagen door croix zelf georganiseerd vertrekken wij de dag zelf om 07,00 uur

hoeveel sessie's mag je voor die €90,- ?
 
Dat is dan wel een voordeel als je ter plekke kan bepalen of je wel of niet rijdt (weersomstandigheden). Heb je wel garantie dat je kunt rijden of bestaat er ook een kans dat je er in de zomer teveel mensen komen? Ben wel van plan om nog een aantal keren naar croix te gaan. Waarschijnlijk wel via de motorsportschool, omdat ik dan qua deelname wel zekerheid heb. Weersomstandigheden is natuurlijk altijd afwachten, maarja een beetje regen is ook niet erg. Ik houd dit topic wel in de gaten.
 
ga al 2 jaar naar daar en nog nooit te veel volk geweest om niet te mogen of kunnen rijden.We zouden dit jaar een 15 tal keer gaan, dus ook met motorsportschool zolder
Maar ik gooi het ook nog eens op dit forum 2 dagen voor we gaan. Dus wie zin heeft en geen tijd heeft om de weg te zoeken, volgen maar zou ik zeggen.
oja een goede tip: rij nooit met de motor naar daar, maar met aanhangwagen of bestelwagen.
 
Als je de vrij rijden data op het forum kan zetten zou het mooi zijn. Met een trailer of busje is idd ideaal, ivm met de mogelijkheid tot het schade rijden. Ik ben zeker van plan om met een stel nog te gaan rijden. Misschien is het leuk om met MFers een aantal dagen uit te pikken?
 
Lijkt me wel gemakkelijk als je idd niet vooraf hoeft te bespreken.
Zeker als je dan meerdere malen in een jaar kunt rijden.

Weet je toevallig ook op welke dagen dat meestal valt ?
Ik neem aan dat jullie dan de halve dag rijden als je pas om 7.00uur weg rijdt.

Klinkt in ieder geval goed,ik houdt dit topic in de gaten,of kun je me ff mailen zodra je wat meer weet? :}
 
neen, meestal een ganse dag. we rijden bij de groep expert.
De eerste sessie van deze groep start pas om 09,40 uur , dus meer als tijd genoeg.
 
waar is croix

Dat ligt in noord-frankrijk,ongeveer 290km. vanaf breda

france-circ.GIF
 
ziehier de vrije dagen op Croix
15 februari, 1 maart, 5 april, 7 juni, 5 juli, 30 augustus, 4 oktober, 1 november en 29 november. FUCK vorig jaar waren het bijna allemaal zaterdagen.
 
Zie dat goed zitten (dan wel bij de beginners) ... nog iemand plaats op zijn remorque ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan