Classicsuperbikemeeting 2016

Dit jaar lekker dicht in de buurt dus ik ben er zeker bij.
Nog 5 maanden om de Z1000 klaar te maken dus dat moet lukken.
Als ik maar uit mijn winterslaap kan komen :z
 
Helemaal gaaf,temeer omdat er sinds een kleine 24 uur een echte FZ 750 in de garage staat :9
Wachtend op een totaal opknapbeurt of zal ik ff wachten tot later in het jaar :?
Mannen en dames hopend op topweer :Y met de bike.

Tijd van snelle lichte +180 pk supersports is over en sluiten voor mij....... '( althans op de openbare weg,circuit natuurlijk niet *D :]
 
Is dat toevallig die FZ bij moerdijk vandaan??
Paar kilometer verderop idd ;)

Ken je deze FZ :? ,betaalbaar en blijft :9

Twijfel over standaard laten maar dan wel met SBK stuur.
Of toch maar een Eddie replica,kost best wel wat duiten waar houdt het op he en veel tijd en dan voorlopig niet rijden :X .
Standaard maar volledig los schroeven coaten etc: gaat sneller.
Andere wieltjes 17 i.p.v die 16 voor weinig :? banden keuze,hij gaat uiteindelijk het circuit op :)

Maar eerst mijn huidige project afmaken.
 
Laatst bewerkt:
De eerste enthousiaste deelnemers melden zich al...
zoals deze prachtige Suzuki van Tommy Hofmann uit Duitsland. :)

full
 
Laatst bewerkt:
NIEUWS !


- Dit jaar is er de mogelijkheid om voor slechts 20 Euro twee korte sessies op het stratencircuit van Elst te rijden, dit zelfs zonder geluids-restrictie.

- Overnachten kan vanaf zaterdagavond, zodat je de drie uurs race kunt meemaken.
Kom echter wel in de middag.
Toegang tot het paddock is met auto's, campers ed na 17.00 niet meer mogelijk ivm de race.

- Ook is er dit jaar op zaterdagavond meer vertier dan ooit in de grote feestent met de band Fastlane

Reden genoeg om langs te komen lijkt ons..

Check de website met de laatste informatie.

Tot ziens in Elst !

full
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook bij, eindelijk. Alleen nog niet met de GSX :( (iets met slecht lopen, nog niet af zijn en geen auto hebben ;) )
 
Mooie super-bol :Y

full



Stond nog een mooie super-super-bol naast maar daar stonden andere menschen overheen te kwijlen :9~ , denk komt later wel.... kan de eigenaar eerst even de kwijl d'r af vegen.

:W Tomcat, was gezellig ja. tot volgende evenement :)


Een gemis waren wel oa de #19 Spencer replica en #60 Rainey replica, had deze wel willen horen/zien rijden.
De Moriwaki Kawa wel gezien en volgens mij ook in de aller-aller eerste (opwarm/demo)ronde zien rijden.

Verders wel vermaakt *O*
 
Ah, grappig, jij stond dus foto's te maken bij de geparkeerde motoren :) Ik stond met 2 vrienden bij die witte VFR te praten :)
Bij deze VFR dus?

Ja, dan was ik dat op weg naar huis. Ik maak bij evenementen ook altijd foto's van de motoren van de bezoekers die me interessant lijken, en die een beetje op de foto te krijgen zijn. Mijn indruk was dat er veel minder 70's en 80's fietsen van bezoekers waren. Dus motoren die geen "echte" classic superbike zijn, maar hier dicht tegenaan schurken.
Het is verder wel jammer dat de meeste forummers niet met hun Forum-nickname op een bordje of zo lopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan