cmsnl

Ja ik heb ervaring met de jongens. Hebben heel veel onderdelen, en ook vaak dingen die ergens anders niet altijd te vinden zijn. De site is compleet in het engels maar ze zijn gehuisvest ergens in de polder. Zover ik weet kun je alleen via internet bestellen. Nadeel is dat ze vaak aan de dure kant zijn met onderdelen; maar als je het nergens anders kan krijgen heb je geen keus. Ik heb nu ook nog een bestelling open staan(duurt al een maand). De levertijden zijn niet altijd even snel helaas.

Twin4life
 
Het is wel goed dat het bestaat maar is duur,en kan zijn dat het onderdeel niet meer te krijgen is, staat soms niet meegedeeld.
Komt nog btw bij weet wat het in nederland genoemd word.
Groetjes
 
Klopt prijzen zijn ex btw,en zijn over het algemeen hetzelfde als van de importeur,
dus als het nog te krijgen is kan je het net zo goed bij je dealer bestellen,ze hebben wel aardig wat nos onderdelen,maar het meeste is Honda.
 
Ja ik heb ervaring met de jongens. Hebben heel veel onderdelen, en ook vaak dingen die ergens anders niet altijd te vinden zijn. De site is compleet in het engels maar ze zijn gehuisvest ergens in de polder. Zover ik weet kun je alleen via internet bestellen. Nadeel is dat ze vaak aan de dure kant zijn met onderdelen; maar als je het nergens anders kan krijgen heb je geen keus. Ik heb nu ook nog een bestelling open staan(duurt al een maand). De levertijden zijn niet altijd even snel helaas.

Twin4life

Afgezien van de levertijden is dit ook mijn ervaring. Tikkie prijzig (vooral de verzendkosten als je wat kleins koopt), maar bij mij altijd wel vlot, onderdelen zijn erg makkleijk en goed te vinden op de site en ze hebben véél.
 
Terug
Bovenaan Onderaan