Collin Veijer

Na de race deed Collin het ook goed, motor moest naar de ballotage, en hij wilde naar het publiek, mocht niet eerst mee wegen, beetje beteuterd liep ie mee om vervolgens na het wegen een feestje te komen bouwen op de pitmuur! mat mij kon de rest van de tribune dat prima waarderen!
 
Hij was helemaal kapot, waardoor hij helemaal kwijt was welke ronde ze zaten.
Bij het vallen van de finishvlag, had doe pas in de gaten dat ze net de laatste ronde hadden gereden _O-.

Zat alleen maar voor de tv te roepen: "bijblijven jongen, niet loslaten, blijf eraan hangen".
Gelukkig heeft die goed geluisterd :Y
 
Hij doet het goed. Maar dat moet ook wel, hij rijdt op top materiaal en in een goed team. Dan is er geen ‘even een jaartje wennen’ bij.
Paar races wennen en gaan met die hap.

Maarre het moet ook wel hmmmmmmmmmmmmmmm?:z
Hij zit er eerder bij dan verwacht of gehoopt
 
  • Eens
Waarderingen: Qken
Paar races wennen en gaan met die hap.

Maarre het moet ook wel hmmmmmmmmmmmmmmm?:z
Hij zit er eerder bij dan verwacht of gehoopt
Deze lijn doortrekken, in het Zonta forum las is ook een stukje over de tweede jaar dip. Waar zeker iets in zit....
Ik hoop dat Collin deze resultaten door kan trekken, wat heb ik genoten zeg zondag! Zat in de Haarbocht en kon het publiek in de GT horen juichen...kippenvel.
 
Plaatjes van Collin...
Collin 1.jpg
Collin 2.jpg
 
op Allsportsradio heeft onze eigen Samantha (Cementha ;) ) van Wijk een 3 kwartier interview met Collin gedaan, te beluisteren via de podcast kanalen. Dan zijn alleen de favoriete liedjes van Collin ertussenuit ge-edit, maar dat is toch alleen maar van zo'n rap-rommel ;)
 
dit is een topper in wording snel, slim ,jong en nuchter, de snelste ronden als hij alleen rijd, en een goed gevoel in de groep hij reed als een prof gister zoals hij door het veld ging top leerschool voor Colin en gezien zijn familie zal de begeleiding wel goed zitten.
 
Heerlijk ! En heb wederom genoten van zn interview na tijd, mannetje is gewoon mega realistisch.

@rinus v d vaart wat bedoel je gezien zijn familie ? familie houd zich namelijk afzijdig
 
@ZXRH88 de familie Veijer zit al jaren in de racerij, zo raced zijn neefje Kiyano ook (ETC)
Verder heb het hele gezin van zijn vader ook geraced, zijn vader heeft vroeger SOBW geraced en begeleid Collin nu.
Zn ooms Joan en Arno hebben alle 2 in het ONK gereden Joan niet onverdienstelijk voor Duntep in de DSBK en Arno in de DSSP.

Ofwel racen zit daar diep geworteld.
 
Ik ben op de hoogte van de familie en hun verleden maar de begeleiding van Colin word gewoon gedaan door het team waarvoor hij rijd hoor voor zover ik weet ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan