Collin Veijer

;) :+
dffd43982ec9302f921adbde7bdbd4b520dde3ee.jpg
 
Nee hij hoeft het zichzelf ook niet aan te meten toch? Dat deden Nitro Nori en the Docter vast ook niet ;)
Volgens mij doen de meesten dat dus wel.. maar het is ook allemaal niet zo erg als je wel of geen bijnaam hebt toch ?
"crazy boy" op je pakie laten naaien is behoorlijk sneu ..... dat zegt genoeg over zelf een bijnaam verzinnen. Zelf niet aan beginnen, als het ontstaat prima.
Ik vind vooral de uitleg op Ziggo altijd behoorlijk sneu, dat andere rijders er bang van zouden worden ofzo
Zelfde trouwens met het kleineren van Colin door hem Veijertje te noemen, ik weet wel dat er niks achter zit maar vind het toch een beetje raar
 
Ik vind vooral de uitleg op Ziggo altijd behoorlijk sneu, dat andere rijders er bang van zouden worden ofzo
Zelfde trouwens met het kleineren van Colin door hem Veijertje te noemen, ik weet wel dat er niks achter zit maar vind het toch een beetje raar
Ben ik met je eens. Maar je moet er wel bijzeggen wie Veijertje zegt.... Nigel ziet alles heel scherp en zegt gewoon altijd Collin.
Het is die andere pannenkoek die het over Veijertje heeft :')
Maar als we alles moeten gaan benoemen wat die van der Valk verkeerd doet zijn we nog wel ff bezig. Niet serieus nemen die lamlul, daar maakt hij het zelf naar.
 
Volgens mij doen de meesten dat dus wel.. maar het is ook allemaal niet zo erg als je wel of geen bijnaam hebt toch ?

Ik vind vooral de uitleg op Ziggo altijd behoorlijk sneu, dat andere rijders er bang van zouden worden ofzo
Zelfde trouwens met het kleineren van Colin door hem Veijertje te noemen, ik weet wel dat er niks achter zit maar vind het toch een beetje raar
Dat is toch geen kleineren? Of ben jij ook iemand die snel 'gekwetst' is?
 
Ben ik met je eens. Maar je moet er wel bijzeggen wie Veijertje zegt.... Nigel ziet alles heel scherp en zegt gewoon altijd Collin.
Het is die andere pannenkoek die het over Veijertje heeft :')
Maar als we alles moeten gaan benoemen wat die van der Valk verkeerd doet zijn we nog wel ff bezig. Niet serieus nemen die lamlul, daar maakt hij het zelf naar.
Niet zo serieus man , hij bedoelt het juist goed. Maar je moet wel een beetje de humor er van in zien.
Laat Veijertje lekker op zijn brommer spelen , en die pannekoek lullen , genieten man.
 
3 plaatsen grid straf omdat hij maar 1 hand aan het stuur had. Dat mag dus niet.
Hoe moet je dan een tear-off van je vizier halen? *D

En waarom kreeg Martin vorige week dan geen straf toen hij tijdens de race zijn rits weer dicht deed?
Twee fouten in 1 keer. Pak open en hand van het stuur.
 
3 plaatsen grid straf omdat hij maar 1 hand aan het stuur had. Dat mag dus niet.
Hoe moet je dan een tear-off van je vizier halen? *D

En waarom kreeg Martin vorige week dan geen straf toen hij tijdens de race zijn rits weer dicht deed?
Twee fouten in 1 keer. Pak open en hand van het stuur.
Je mag je hand niet van het stuur halen en op de stuurhelft leggen.

Martin kreeg een melding op zijn Dashboard en mag het dan nog oplossen. Wat hij dus deed.
 
P 11, beetje tegenvaller?
De wedstrijdtaktiek bij sommige van zijn medestrijders is ver te zoeken.
Moreira verdedigd koste wat kost zijn plek, maar laat een gigantisch gat vallen naar de voorsten.
 
Dat heb je in de tweede groep... na de start plaatsen verloren. Collin had wel de snelheid maar werd elke keer teruggehaald, dan kom je niet in je ritme. Laatste 2 rondjes waren matig... gauw vergeten op naar de volgende. Maar niet weer je hand van de clip on halen...
 
  • Leuk
Waarderingen: MB84
Ben ik met je eens. Maar je moet er wel bijzeggen wie Veijertje zegt.... Nigel ziet alles heel scherp en zegt gewoon altijd Collin.
Het is die andere pannenkoek die het over Veijertje heeft :')
Maar als we alles moeten gaan benoemen wat die van der Valk verkeerd doet zijn we nog wel ff bezig. Niet serieus nemen die lamlul, daar maakt hij het zelf naar.
Klopt, doelde ook op hem en kwam ff niet op zn naam

Wat mij betreft gaat Nigel alle races van commentaren voorzien samen met Peter Bom, krijg je de juiste feiten te horen afgewisseld met humor en oprechte reacties.
Dat is toch geen kleineren? Of ben jij ook iemand die snel 'gekwetst' is?
Als je mij wilt kwetsen moet je echt je best doen ;)
Ik vind dat het minderwaardig overkomt en vind dat commentator onwaardig, hij heeft wel meer van die bijzondere dingen..
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan