Collin Veijer

spijtig voor Vey

ik gun het hem, maar vrees ervoor. Alonso doet ook nog mee. Nu ja, 2de is zeker geen schande !
Alonso is WK favoriet:Y maar Colin Veijer kan een mogelijk gevaar🤛 voor hem zijn.
We gaan het zien *D
 
  • Eens
Waarderingen: Qken
Ook als nummer twee kan je doorgroeien naar de Moto2.. MotoGP. :9
Uiteindelijk het doel van alle coureurs.
 
Met wat hij vorig jaar heeft laten zien, zou het al voldoende moeten zijn om ingangen te creëren bij de Moto2. Als je voldoende sponsorgeld mee brengt, dan lijkt dat in sommige gevallen al voldoende. Ik mag hopen dat hij goede gesprekken heeft met zijn eigen team over een doorgroei, aangezien zij een eigen moto2 team hebben. Kan me niet voorstellen dat ze tevreden zijn met de prestaties van Binder. Weet alleen niet hoe goed de motor/het team is in moto2. Seizoen 2022 waren de resultaten in elk geval veel beter dan vorig jaar.
 
Volgens mij had hij vorig jaar al aanbiedingen voor de moto2 als ik het mij goed herinneren. Maar of na Assen was al duidelijk dat hij in de Moto3 zou blijven.

Kan mij ook niet voorstellen dat hij na dit seizoen niet doorstroomt naar de Moto2.

Maar goed eerst dit seizoen wat eindelijk gaat beginnen!!!!
 
Jullie zijn al over volgend jaar bezig en het seizoen moet nog beginnen. Er is nog een rijder geweest die in zijn eerste jaar 2 podia pakte en in zijn tweede jaar minder was. Die had niet te kiezen.
Kan even goed zijn dat Veijer bij de eerst 3 eindigt en de teams maar voor het uitkiezen heeft.
Ik zou zeggen laat hem een goed jaar afwerken en dan kijken wat er uit de bus komt .
 
Laatst bewerkt:
Jullie zijn al over volgend jaar bezig en het seizoen moet nog beginnen. Er is nog een rijder geweest die in zijn eerste jaar 2 podia pakte en in zijn tweede jaar minder was. Die had niet te kiezen.
Kan even goed zijn dat Veijer bij de eerst 3 eindigt en de teams maar voor het uitkiezen heeft.
Ik zou zeggen laat hem een goed jaar afwerken en dan kijken wat er uit de bus komt .
Moeten toch iets hebben om over te speculeren zolang het seizoen niet is begonnen :P
En laten we eerlijk zijn, ook die gastjes willen maar 1 ding en dat is doorgroeien naar de moto gp. De moto3 is een springplank richting moto2. Tenzij je John McPhee heet die 13 jaar in 125cc en moto3 heeft gereden.
 
Ik zou mijn vriendin wel beter verstaan denk ik.
John_McPhee_2019.jpg

Sorry, terug naar CV. ;)
 
Rueda, Alonso en Veijer zijn in mijn ogen ook de belangrijkste podium kandidaten. Laten we hopen dat dit uitkomt en die ene Nederlander het meeste wint... O-) . Kan wel eens een heel mooi Moto3 seizoen worden en denk ik ook heel erg spannend....
 
Ik zat even te kijken of we ooit een Nederlandse wereldkampioen wegrace gehad hebben:

50 cc
1971 Jan de Vries
1973 Jan de Vries
1974 Henk van Kessel

WorldSSP
2014 Michael van der Mark

Supersport 300 World Championship
2020 Jeffrey Buis
2023 Jeffrey Buis

WK Zijspan
1984 Egbert Streuer & Bernard Schnieders
1985 Egbert Streuer & Bernard Schnieders
1986 Egbert Streuer & Bernard Schnieders
2015 Bennie Streuer & Geert Koerts

Mis ik dan nog iemand?

edit: aanvulling door boutje
aanvulling door leotje60
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan