Collin Veijer

Collin laat zich in het begin van de wedstrijden teveel inhalen, moet dan terugkomen met meer bandenslijtage. Misschien in de training toch masr eens in de meute gaan rijden? Tempo alleen van Collin is geweldig, maar inhalen duurt vaak lang (voor moto3 begrippen).
 
Collin laat zich in het begin van de wedstrijden teveel inhalen, moet dan terugkomen met meer bandenslijtage. Misschien in de training toch masr eens in de meute gaan rijden? Tempo alleen van Collin is geweldig, maar inhalen duurt vaak lang (voor moto3 begrippen).
Dan kijk ik wss naar een andere race....
Ik zie het als heel gecalculeerd rijden.
Niet inhalen wanneer je daarmee teveel tijd verliest, maar inhalen (indien mogelijk) als je daarmee de aansluiting houdt
 
Dan kijk ik wss naar een andere race....
Ik zie het als heel gecalculeerd rijden.
Niet inhalen wanneer je daarmee teveel tijd verliest, maar inhalen (indien mogelijk) als je daarmee de aansluiting houdt
Mooi ik kan het uiteraard mis hebben
 
Collin laat zich in het begin van de wedstrijden teveel inhalen, moet dan terugkomen met meer bandenslijtage. Misschien in de training toch masr eens in de meute gaan rijden? Tempo alleen van Collin is geweldig, maar inhalen duurt vaak lang (voor moto3 begrippen).
Hij is gisteren meen 3 keer aangetikt dan zal je denk wat voorzichtiger worden.
Later als 2de ten asfalt inloop naar Alonso,zo jammer dit😒
 
Dank voor terugkoppeling allemaal, maar ik denk dat ik toch een beetje verkeerd begrepen wordt.
Je ziet in ronde 2, 3, 4 achterstand van Collin oplopen, daarna als hij "stabiel" tweede ligt begint de inhaalslag richting Alonso.

Als hij dit "rondboksen" zoals de commentatoren bij Ziggo dit noemen dan was de wedstrijd heel anders verlopen voor Collin. Volgens mij gebeurde dit in Quatar ook al en in mindere mate in Portimao ook. Ik snap dat het Moto3 is, alleen lijkt het wel of anderen (Alonso, Rueda, Holgado) dit anders doen.

1713175633356.png
 
Ik doelde vooral op z,n schuiver tussen andere deelnemers door.
Dat aantikken zou ook deels aan ,m zelf kunnen liggen. Het was alsof de situatie telkens identiek was en hij in de apex net iets trager was dan anderen aannamen
Collin reed iets kortere lijnen (defensief)in bepaalde bochten en kon daardoor met minder snelheid de bocht in.
 
Soms lijkt de Moto3 een klasse te worden van hoe gekker je doet bij aanvang hoe beter je kansen zijn op de winst
Wil je dan vooraan mee doen zul je daar op in moeten spelen.
Te verdedigend rijden de eerste ronden lijkt dan niet het meest optimale gezien de diverse contactmomenten
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan