Commentaar MotoGP

Het is maar wat je nix noemt. Op 0.2 sec als 2e over de streep gaan is inderdaad een aanfluiting |(

Op zich niet, maar als je eerst loopt te verkondigen dat je Rossi op een straatlengte gaat rijden (Wat had ie toen geslikt/gezopen/gesnoven ???) valt het toch een bietje tegen he? :?
 
Op zich niet, maar als je eerst loopt te verkondigen dat je Rossi op een straatlengte gaat rijden (Wat had ie toen geslikt/gezopen/gesnoven ???) valt het toch een bietje tegen he? :?
kwestie van selectief lezen? Ik heb nergens gelezen dat hij wel ff Rossi op een straatlengte zou rijden.

Wat ik gewoon jammer vind, is de haat/nijd cultuur tussen de verschillende kampen. Vroeger maakte het niet uit wie er won, als je maar een mooie wedstrijd had gezien. Tegenwoordig beginnen motorsport'fans' zich steeds meer als voetbal supporters te gedragen. :r

Ik heb zondag een geweldige wedstrijd gezien tussen twee grootheden, die op het scherpst van de snede reden. Twee coureurs die absoluut aan elkaar waren gewaagd en waarvan Rossi uiteindelijk aan het langste eind trok.

Maakt Rossi dat onsterfelijk? Absoluut!
Maakt Biaggi dat een prutser? Absoluut niet!
 
Het is maar wat je nix noemt. Op 0.2 sec als 2e over de streep gaan is inderdaad een aanfluiting |(
dit is rossi,s eerste yamaha race , en dit is biaggi zijn 2e jaar op honda, daar mag ook wel verschil in zitten he.en als je het verschil ziet in de pk,s van honda en yamaha,heeft de honda veel meer pk,s.oftewel je kan nog veel van rossi verwachten half in het jaar :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} voor rossi
 
Biaggi heeft inderdaad ook een fabelachtige wedstijd gereden. Rossi ook.

Het was bovendien leuk om naar te kijken en het commentaar op BBC is prima. Het beeld had echter wel wat groter gemogen. Bonvendien heeft de BBC geen reclame in de wedstrijd! :}
 
Het commentaar tijdens de races ging nog wel (beter dan Jaap Timmer, nietwaar) maar wat ze vanavond tussen 21:00 en 22:00 voor een uit de klei getrokken soepstengel er hadden zitten slaat alles.

Zelfs in de samenvatting kon de man nog niet begrijpenwat er gebeurde...en wie is in vredesnaam Steve Walker? Rijdt op een Foggy FP1....
Het was slechts één van de vele rare namen die de man wist te verzinnen....

Kennelijk mag het commentaar bij Eurosport niks kosten en trekken ze dus een willekeurige heikneuter van de straat.... |(
HELEMAAL MEE EENS,die okkinokki weet echt niet waar die over lult bij de WSB EN WSS.
heb met die gast staan praten op de beurs en hij vertelde ons dat ie het wel beter zou doen dan de vorige ,enthousiaster en met meer achtergrond informatie ect ect.we zeiden nog dat het zo saai was het vorige commentaar bij de races ,nee hij ging dat anders doen zei die.nou hij lult als of dat ie op een begrafenis staat,gewoon slecht.het enigste wat ie weet te vertellen is over jurgen en ten kate (ja die ken ik)voor de rest haalt ie van alles door elkaar,en dan wel te bedenken dat hij het inspreekt voor eurosport dus hij kan het afspelen en terugspoelen en weer bekijken zo vaak dat ie wil.gewoon slecht voorbereid lijkt me ,opzouten met die gast.op de bbc weten ze wel hoe het kan dat is gewoon goed .
SUZI PERRY FOREVER(ik laat me gaan :9 :} )
 
Gisteren was het toppunt van slecht commentaar bij Eurosport: de door de regen onderbroken MotoGP leverde een herstart op. De commentatoren wisten te vertellen dat de tijden van beide sessies bij elkaar opgeteld zouden worden en dat dat de winnaar op zou leveren.

Wat een eikels! Commentatoren horen te weten dat na een herstart het een 'nieuwe' race wordt: de winnaar van de 2e sessie is gewoon de winnaar van de race!

Het ergste is nog dat ze Xaus af zaten te zeiken: waarom mengde hij zich in de strijd? Hij moest zich niet bemoeien om de strijd om podiumplaatsen. Etc.

Wat een eikels! Ga je huiswerk doen en de regels leren!

B|
 
Gisteren was het toppunt van slecht commentaar bij Eurosport: de door de regen onderbroken MotoGP leverde een herstart op. De commentatoren wisten te vertellen dat de tijden van beide sessies bij elkaar opgeteld zouden worden en dat dat de winnaar op zou leveren.
...
Wat een eikels! Ga je huiswerk doen en de regels leren!

B|
Dan de krant. Ik lees net in de Spits dat het goot van de regen en dan de heren op regenbanden de 2e sessie reden....
Dus je ergert je aan het commantaar op Eurosport en als je het de volgende dag nog eens wil nalezen, dan hebben zij het over een andere race.
Hij's fijn!
 
Kunnen ze niet een keer een Nederlandse (ex-)coureur strikken om dat commentaar te doen, die weten tenminste hoe het er aan toe gaat in een race.
 
Je snapt me niet helemaal geloof ik :)

De MotoGP wordt (hier tenminste) uitgezonden op 4:3 formaat, maar dan met een dikke zwarte rand eromheen. Geen 16: 9 (even spatie om smiley te voorkomen) dus. Als je een breedbeeldtelevisie hebt (wat ik dus heb) en je zet 'm op 16: 9, dan vallen de onder- en bovenbalk weg, maar hou je dus nog steeds twee balken aan de zijkanten.

Niemand heeft me tot nu toe kunnen uitleggen waarom dat is....

Ja, viel mij ook al op, wat een waardeloos klein beeld man...
 

Lekker hoor, geen reclame tussendoor op de BBC. Na 5 minuten zie je die zwarte randen helemaal niet meer. Door het enthousiaste BBC commentaar leef je veel meer mee met wat er gebeurt, het kijken wordt ook een intensivere ervaring.
 
Laatst bewerkt:
JA MAN!!!
Van dat nederlandse GELUL wordt je helemaal gek.
Doe mij inderdaad maar bbc of liever nog eurosport met commentaar van Mamola vanuit de pits. Altijd leuk die vent en in voor een geintje.
lache man!!! :) :) :)
 
Ik heb een paar jaar geleden een apparaatje gekocht waarmee je het commentaar eruit kan filteren. Je houdt dus alleen het geluid van de motoren over. Werkt perfect gewoon tussen de coax ingang van je tv plaatsen. Kostte toen ongeveer 30 gulden.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan