Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zal ik dan maar even serieus antwoord geven?
Wat te denken van je benen wat meer samen persen tegen je zadel. Dit neemt spanning van je armen af.
In Duitsland is daar zelfs een woord voor uitgevonden: Konstant Fahrt Rückeln (KFR).Maar het beste is om je motor goed te laten afstellen d.m.v. een custom maping, de meeste problemen worden veroorzaakt omdat de motoren bij ong. 3-4000 toeren erg arm lopen om milieu eisen te halen.
Dat verhaal over het crossen.
Heb wel eens op een crosser gereden, maar de houding op een crosser is wel even anders. Bij een sportieve motor leun je echt op je polsen en leun je dus meer op je handvatten, heel anders dan op een crosser. En als je dan een motor hebt die fel op het gas is...
Bij hobbelige wegen gaat het nog wel....maar bij mooi vlakke wegen, DAN wordt het pas moeilijk om je gas onder controle te houden.
Dat verhaal over het crossen.
Heb wel eens op een crosser gereden, maar de houding op een crosser is wel even anders. Bij een sportieve motor leun je echt op je polsen en leun je dus meer op je handvatten, heel anders dan op een crosser. En als je dan een motor hebt die fel op het gas is...
Ik had er wijnig last van ben 181 en heb cbr 600 - 1000 / RVS mile / kawa 636rr gehad en
Zou je denken we shille maar 3 jaar vrolijke vriendze zullen bij je pensioenfonds wel balen dat je zo oud bent geworden
Je stuur gebruik je om gas mee te geven, te koppelen en te remmen. Soms ook om richting te geven. Niet om op te leunen.
Zelfs met een klein beetje oefenen kan ik als offroad prutser mijn gas nog redelijk constant houden, dus ik begrijp TS niet helemaal..Op een crosser zit je niet maar sta je op de pegs ..... wat denk je als je op een knippepad
( lees ; zandstuk met veel diepe kuilen achter elkaar ) rijd ..... dan hang ja aleen maar aan dat stuur , en zelfs dan kan je gewoon het gas op een stand houden ..... oke na heel veel trainen dan , maar nogmaals als je al moeite heb om netjes te rijden op een hobbelweg , nou dan stap ik niet bij jou achterop .....
oja ik rij zelf een gsxr 1000 en doe zo ong. heel me leven aan motocross , dus ik weet waar ik over praat