• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

coupes moto légende 2009

gonda

MF veteraan
Donateur
Lid geworden
8 nov 2008
Waarderingsscore
329
Coupes moto légende 2009 gaat door op 30 en 31 mai 2009.
Wie gaat er en vooral wie rijdt er mee?
ik zal in principe wel gaan.
ben er al een aantal jaar geweest en voor degene die nog niet zijn geweest: en absolute aanrader.
best wel spectakel op het circuit en heel veel mooie motoren te bewonderen in het rennerskwartier.

gunter

en je neemt de Japauto mee??

en elk geval zien we elkaar daar.
ik weet nog niet of ik de rickman rijklaar krijg tegen dan, zoniet dan ga ik met de cbr, tentje mee, en kamperen.

groeten, gunter

Coupes moto légende 2009 gaat door op 30 en 31 mai 2009.
Wie gaat er en vooral wie rijdt er mee?
ik zal in principe wel gaan.
ben er al een aantal jaar geweest en voor degene die nog niet zijn geweest: en absolute aanrader.
best wel spectakel op het circuit en heel veel mooie motoren te bewonderen in het rennerskwartier.

gunter

In welke plaats/circuit is dat en hoe kun je inschrijven ?

Ik ben er over aan het denken om ook te gaan.
Ben nu aan het zoeken naar wat meer info over dit evenement, hoeveelheid rijtijd, faciliteiten ter plekke, dat soort dingen.

Hey Joep,

Volgens mij moet je er niet van uit gaan dat je kan rijden bij de 'parade's' volgens mij wordt er vanwege de enorme aanvraag geloot. Althans dat heb ik begrepen. Ga er zeker heen maar om lekker van het sfeertje te genieten.

Rob

Hey Joep,

Volgens mij moet je er niet van uit gaan dat je kan rijden bij de 'parade's' volgens mij wordt er vanwege de enorme aanvraag geloot. Althans dat heb ik begrepen. Ga er zeker heen maar om lekker van het sfeertje te genieten.

Rob
..dat klopt hoor, het is zeer druk bezet. vaak alleen op uitnodiging of ertussenwringerij, is er ruimte dan loting, maar dan moet je wel aan heel veel specificatie's voldoen..
(de keuring is zeer streng).. maar het is een mooi parcours (hoogteverschil) en de sfeer is echt heel goed :Y

Ah okay :(
Was het aan het nalezen en ik zou met de VF mee kunnen rijden in
Série J : endurance plus de 250 cm3 1969-1983

maar als het dus op loting gaat en een hoop aanvullende voorwaarden zal het wel lastig worden. Anders maar eens een mailtje sturen en kijken wat ze zeggen. Afgelopen jaar bij de Bikers'Classics ook een mooi weekend gehad en zou wel vaker van dit soort weekenden willen rijden.

gewoon gaan om lekker lang alle motoren te bekijken, foto's nemen, ideeën op te doen, bekenden tegen te komen, onderdelen markt af te schuimen.
sfeer is er super, alles goed georganiseerd, nog net betaalbaar.
vergeet niet om tijdig een slaapplek te regelen, tenzij je je tent meeneemt.
er is vlakbij een camping, heel druk daar, maar ongeveer 20km verder ligt een camping municipal, heel rustig, altijd plaats en de weg ernaar toe is zalig!

groeten, gunter

gewoon gaan om lekker lang alle motoren te bekijken, foto's nemen, ideeën op te doen, bekenden tegen te komen, onderdelen markt af te schuimen.
sfeer is er super, alles goed georganiseerd, nog net betaalbaar.
vergeet niet om tijdig een slaapplek te regelen, tenzij je je tent meeneemt.
er is vlakbij een camping, heel druk daar, maar ongeveer 20km verder ligt een camping municipal, heel rustig, altijd plaats en de weg ernaar toe is zalig!

groeten, gunter

Hey Gunter, bedankt voor de tip! Op naar Municipal!

Gr. Rob

Rob,

ik snor het exacte adres nog even voor je op, moet er even de kaart bijhalen, heb deze hier niet bij de hand.
zouden jullie met de motor komen?
wij gaan elk jaar met de motor naar daar, zijn er al geweest met een aantal cb750's, de laatste jaren de meeste met een gl.

groeten, gunter

Gunter,

Wij komen waarschijnlijk met de Voxan (of de oude trouwe VF1000F2) en de Triumph Daytona, maar zeker met de motor.

Groet, Rob

Laatst bewerkt:
schitterende machine! heb er zelf nog geruime tijd over gedacht om een 675 aan te schaffen, looks zijn super, prestaties ook, het is eens geen honda maar is uiteindelijk dan toch een blackbird geworden, deze kan meer bagage hebben en zit confortabeler als je er vaak met twee opzit.

enfin, meer daarover als we in dyon zijn.

gunter

Ah okay :(
Was het aan het nalezen en ik zou met de VF mee kunnen rijden in
Série J : endurance plus de 250 cm3 1969-1983

maar als het dus op loting gaat en een hoop aanvullende voorwaarden zal het wel lastig worden. Anders maar eens een mailtje sturen en kijken wat ze zeggen. Afgelopen jaar bij de Bikers'Classics ook een mooi weekend gehad en zou wel vaker van dit soort weekenden willen rijden.

Joep,

Je kunt natuurlijk gaan kijken,heel mooi :)
Als je er toch naar toe gaat is het een
kleine moeite om een aanhanger met motor daarop mee te nemen
Ook eens meerijden is natuurlijk veel mooier *D
Ik zou er ook wel eens willen rijden,maaaaar
die franse taal,daar kom ik helemaal niet uit! :?
Hou me op de hoogte, hoe jij dat doet
Inschrijven?
Kosten?
Aanvullende voorwaarden?
Inloten?

gr. jan

Jan,

Ik ben er mee bezig ;)
Kosten weet ik al, nu even uitvissen wat zijn vinden waar de motor aan moet voldoen. Even afwachten dus.

Hallo Jan,

Ben jij al op de hoogte van onze Classicsuperbikemeeting, die gehouden wordt op 13 & 14 Juni
Dit alles op de vestiging van Motoport in Uithoorn.
Het wordt een waanzinnig weekend, met zelfs inzendingen uit het buitenland..

Uiteraard mogen mogen die motoren van jou hier niet ontbreken...
Bovendien wil ik die CB wel eens van dichtbij bekijken :Y

Inschrijven kan via de website: www.classicsuperbikemeeting.nl

Rob komt ook ! *O*

Sorry voor de topicvervuiling.. -O-

Groet, Rene.

Heb intussen een keer of 5 meegereden. Zowel in Dijon als toen het nog in Monthlery was. Dat was pas tof, die oude kombaan! Maar Dijon is ook een erg mooie en snelle baan, ik rij er altijd met plezier.
Het is een kwestie van razendsnel inschrijven, als oud deelnemer kreeg ik vandaag de inschrijfformulieren binnen. Misschien dat ik dit jaar weer meedoe, dit keer met de 1923 Scott. Bij pre 1930 motoren doen ze zelden moeilijk. Die oude klasse is zo'n beetje de essentie/ereklasse van het evenement en daar laten ze volgens mij zo'n beetje iedereen toe die wil rijden. De jongere zijn idd vaak met loting. En een stuk duurder....
Maar ook als je niet rijdt een absolute aanrader, het is niet voor niets de grootste klassieke motormeeting van Europa!

Groeten,
Erik

O ja, keuring stelt niets voor. Ze kijken of er niets puntigs uitsteekt en of alles een beetje lekvrij en zonder speling is. En je moet je standaard vastzetten of verwijderen. Kwa kleding zijn ze ook vrij soepel. Te soepel als je het mij vraagt.

E

Kledingeisen varieren per klasse heb ik al gelezen. Ze hebben me de inschrijfpapieren toegestuurd. Dus van de week in orde maken en terugsturen. Ligt nog wat niet weet met welk frame ik ga rijden. Heb nu een '82er frame van de VF en dat is natuurlijk specialer dan een '83er. Moeilijk moeilijk of kijken ze niet zo precies. Dan nog een ander ding, wil weer met een originele kappenset gaan rijden, maar ja die zitten nog op een andere motor. Allemaal uitgelegd, maar mevrouw snapt het volgens mij niet helemaal. En dna het betalen of met creditcard of met Eurocheque. Beide heb ik niet, dus de vraag of ik het niet gewoon met internetbankieren kan overmaken. Krijg ik daar geen antwoord op.

Tsja, stuur alles in en nog maar een mail er tegenaan om de betalingsgegevens boven te krijgen....

Stuur het iig snel terug. In het verleden, toen ik met de scooter meereed in een van de populairste klasses was het echt een kwestie van dezelfde dag nog terugsturen en hopen op een plaatsje.... Ikzelf scande ze toen in en mailde ze vast door. Al wist ik dat ze pas je inschrijving als definitief beschouwen als ze de fysieke papieren hebben.

Tot en met 83 mag je meerijden toch? Dat staat althans op de formulieren. Op bouwjaar of technische specs hebben ze nog nooit gecontroleerd. Althans niet ter plekke...

Misschien moet je iemand anders vragen met een credit card de boel voor te schieten. Kan je wel eens een hoop gedoe schelen.

Succes!

Terug
Bovenaan Onderaan