Coureur gezocht

De forum-politie is inderdaad niet mijn beste vriend, ik heb er een bloedhekel aan dat die lui zich overal mee bemoeien en dingen op slot gooien als het eens een keer ergens over gaat wat ze niet bevalt. Kort gezegd: ik hou niet van censuur. De :X icoon is me soms net wat te veel van toepassing...

Maar ik denk dat deze thread nu ook wel weer op slot gezet wordt, overgezet naar een ander forum of verwijderd ;-)

Overigens, Lemmy, hoezo meer kollegen ?

Iwan
 
Ach, hoe zal ik het zeggen; ons kantoor staat in Den Haag, er werkt hier een halve Duitser(no offence), nog meer hints?
 
Ah, doe Teabreak de groeten, we gaan zondag samen op pad naar Maleisie voor de nieuwe ZX6R/RR.
It's a dirty job but someone...... :9

Iwan
 
Ik weet, ik weet.

En zoals jullie fijn 14 uur in de tuig zitten, ben ik fijn aan het klooien met anticondensmiddeltjes...

It's definitely a dirty job, maar het kan altijd slechter. Ik kom toch de deur nog uit.

Veel plezier daar. O, doe ook Joost de groeten (Vincent is de naam), is wel zo vriendelijk.
 
Laatst bewerkt:
Is het mogelijk om weer ontopic verder te gaan in plaats van deze verkapte slowchat? Daarvoor is MSN/ICQ uitgevonden.

Agent Revolution :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan