• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

cover Gsx R srad

sharky41

MF veteraan
Lid geworden
11 nov 2005
Waarderingsscore
1
Ben op zoek naar een kussen voor tegen de kont zoals op de foto.

Iemand enig idee waar ik deze kan krijgen?
full

HEEEEEYYY DAS MIJN FIETS!! :o ;)

Maarre ff ebay.nl en dan als zoek term srad in toeetsen... geloof dat de derde of vierde link al zon kussentje is.

aangezien dat je mijn foto aan het misbruiken bent, zou je misschien een foto vanaf de zijkant van jou srad willen sturen... ik zit er nl over na te denken het kussentje eraf te halen.

;)

HEEEEEYYY DAS MIJN FIETS!! :o ;)

Maarre ff ebay.nl en dan als zoek term srad in toeetsen... geloof dat de derde of vierde link al zon kussentje is.

aangezien dat je mijn foto aan het misbruiken bent, zou je misschien een foto vanaf de zijkant van jou srad willen sturen... ik zit er nl over na te denken het kussentje eraf te halen.

;)

Heyyyy das toevallig dan.Heb deze als voorbeeld van google geplukt. ;)

Heb vroeger al zo'n kussentje op mn eerste srad gehad,weet wel dat ze als ze eenmaal geplakt zijn moeilijk zijn te verwijderen.Heb ze idd gevonden op ebay.
Thanks

Wel een hele mooie srad heb je daar. *D

full

Laatst bewerkt:
Heeeyy Sharky,

wat een toeval zeg... 8-)

hmmm moet dus heel voorzichtig te werk gaan begrijp ik al...
Ik ga het van het weekend wel eens proberen mocht het lukken en ik het zonder mooier vinden hoor je het wel. ;)

Thanx! Die van jou ziet er ook goed uit zeg, blijf het een gave kleurstelling vinden dat zwart grijs... maarre wat voor rim striping heb jij er op zitten..? ziet er gaaf uit!

Heeeyy Sharky,

wat een toeval zeg... 8-)

hmmm moet dus heel voorzichtig te werk gaan begrijp ik al...
Ik ga het van het weekend wel eens proberen mocht het lukken en ik het zonder mooier vinden hoor je het wel. ;)

Thanx! Die van jou ziet er ook goed uit zeg, blijf het een gave kleurstelling vinden dat zwart grijs... maarre wat voor rim striping heb jij er op zitten..? ziet er gaaf uit!

Hey, Dsigns

Ik hoop dat het je gaat lukken,

Vind het zelf ook wel gaaf deze kleurstelling.Zie je niet zo vaak.
De wheelstriping op deze foto was nog niet compleet nu wel.

gr rudy ;)

full

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan