CowBike

Eeej.....niet raar staan te kijken als je motor ineens wordt gedekt door een hitsige stier hé!
 
COOL 8-) Cow
madcow.gif

Klink here for the mad Cow Sound
 
Was deze ook bij de M.A. run in Venlo afgelopen weekend??
volgens mij niet, want ik meen me te herinneren dat het koe-mobiel dat ik daar zag rijden zijn bak aan de linkerkant had hangen ipv de rechterkant... maar ik kan me vergissen.

Als deze het was, heb ik je gespot aldaar :D

[edit typo hier dus]
 
Haahahahahhahaha, hijs echt toppie :} :} :}

Ff de wei in tussen de koeien voor een mooie fotoreportage
 
Ik was het toch echt op de Ma-run en het zijspan hangt ook echt aan de rechterkant.

Enneuh der is nu maar 1 ECHTE MOOH bike en da's de mijne. alle andere zijn gespoten dingetjes deze is tenminste zacht en lievvvv :P
 
bij je eerste foto dacht ik nog die gast is gestoord en dit is zielig voor de honda maarre dit is wel erg vet geworden... :} :} :} :}
 
Geweldig !!!

Ik heb een vrouwelijke collega uit Mexico en die kwam helemaal verbaasd naar me toe dat ze gisteren in Eindhoven ( vroeger heette dat deel Geldrop ) iets gezien had wat ze nog nóóit gezien had................er had iemand een motor met een bakje aan de zijkant helemaal met koeiehuid bekleed met een koeie-pop in het span :} :} :}

Stond jouw motor gisteren in de Heezerweg ?( Dit is de Mexicaans interpretaie van de naam van de weg ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan