crossterreinen omgeving limburg?

Youp

MF veteraan
25 jun 2003
13.851
0
Somewhere in Limburg
Facebook
weet iemand of er crossterreinen (al dan niet officieel) zijn in de omgeving van limburg? (geen banen, die zijn er genoeg) ik zoek meer een terrein waar je vanalles kan (zoals bijvoorbeeld Bilstain in België) eerder ging ik vaker naar een enorm groot opgengesteld fabrieksterrein in Thorn... maar daar is pas een dodelijk ongeluk gebeurt met een crossmotor en ik weet niet zeker of het terrein nog open is...
 
weet iemand of er crossterreinen (al dan niet officieel) zijn in de omgeving van limburg? (geen banen, die zijn er genoeg) ik zoek meer een terrein waar je vanalles kan (zoals bijvoorbeeld Bilstain in België)

Die weet ik genoeg liggen in Z-Limb.
Beetje moeilijk om te omschrijven waar dat allemaal precies is.
Mss keertje afspreken, dan weet je het voor eens en voor altijd.
Mss zou Jerome_Mattie ook wel mee willen gaan...???
 
Dit bedoel ik:

01.JPG

01.JPG

11.JPG

12.JPG


:]
 
Vroeger heb ik heel wat gave uurtjes met de crossmotor doorgebracht bij de zand-/grindafgravingen (baggergaten) in Heel/Beegden. Was daar heerlijk crossen.
En de Beegderhei was ook gaaf. Was destijds oefenterrein voor de DAF trucks van defensie. Was net een circuit. Heerlijk.

Alleen had je zowel bij de grindgaten als de hei regelmatig oom agent achter je aan, die reden toen nog op yamaha XT's. Je moest dan erg ruw terrein in om ze kwijt te raken.

Ik praat nu over eind jaren 80. Toen werd het illegaal crossen nog gezien als een kwajongensstreek. Als je nu illegaal de bossen in duikt wordt je practisch voor grootst mogelijke crimineel aangezien.
 
Ik ben er regelmatig te vinden voor me even uit te leven en op mijn plaat te gaan |( alleen nu even niet aangezien mijn TT de geest heeft gegeven :(
 
Haha we kenne altijd eens afspreken om daar heen te gaan he... 8-)


Dat kan altijd kerel ........alleen moet ik eerst even de TT terug in mekaar schroeven als ik het blok terug heb, en dat zal nog wel even duren aangezien er een aantal onderdelen in backorder schijnen te staan :(
 
WIJ gaan mee!! count us in!!!

laat maar weten wanneer, wonen er 15 min vandaan!!

liefst op zondag(-morgen)

hoor het wel
 
we gaan sowieso wel op een zondag.. maar het zal nog wel ff duren :) volgende week willen we nog eens in thorn kijken.. dan ga ik op wintersport en dan moet ik nog eens koekeloeren met mn oom.. en dan zullen we gerust wel daar heen komen en aangezien dat zo vet is daar (wat ik begrepen heb) zullen we er gerust vaker heen gaan :) :)
 
Zouden jullie eens kunnen omschrijven waar bij Lixhe dit terreintje ongeveer ligt (route omschrijvinkje) ziet eruit als een gave speeltuin en wil graag eens komen scheppen! :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan