CupRace: 12 September 2009 te Assen

sv cup #77 is inderdaad ook een MF lid,
mag gerust foto s van gemaakt worden

Bij deze
full
 
Leuke foto's weer :)
Jammer dat ik er na 1 rondje alweer mee klaar was B|

Volgende keer ga ik er langer op blijven zitten 8-)
 
weet iemand waar je nog meer foto`s van 12 september kunt vinden?

Ben ook weer eens bij de CUP geweest, had eerder pershesjes enzo O-) , maar dat mag ik niet meer en heb er ook weinig tijd voor.

Het beste van de hobby is er af :W

Dus verkoop geen foto's meer, maar mensen ik geef ze weg voor nop!
Zijn geen super gave foto's omdat er een hek tussen mij en de baan staat, safety first! ;)

Als je intresse hebt mail dan ff naar robbert apenstaart rojo-fotografie.nl en geef ff duidelijke omschrijving van je motor (kan niet alle nummers zien) en je nummer en klasse aan!

Grtz Grande Roberto :]
 
K zal je ook een mailtje sturen, maar alvast een ploatie:

09AH1-3013-470.jpg
 
weet iemand waar je nog meer foto`s van 12 september kunt vinden?

www.wegraceinfo.nl is de site van Ad Kievit. Je kunt daar de foto's in redelijke resolutie bekijken, maar wel met een WEGRACEINFO banner eroverheen. Ditmaal stonden ze er al op zondag.

Tegenwoordig is Ad redelijk snel met opsturen. Ik bestel eigenlijk altijd het CDtje. Behalve ALLE foto's die er van jou gemaakt zijn, zit er meestal een deel van de overige foto's bij in een lagere resolutie. Daarnaast vaak ook wat foto's van een groot evenement als de TT, natuurlijk in de hoop dat je daar nog eens wat van bestelt in posterformaat ;) .
 
thnxs........hoest met jou....
Gaat lekker!!!
Maandag op een 2009 R1 gehuurd in de buurt van Munchen. Even op de duitse Alpenstasse wat rubber gelegd. Fijne fiets hoor.... Maar dat wist jij al!!!! Dat geluid... Die 1e versnelling....
Nu weet ik waarom iedereen me voorbij kwam richting haarbocht...
Misschien volgend jaar ook, kost alleen een hoop muntjes....
Staat bij jullie niet nog een exemplaar wat wat extreme test km nodig heeft????
 
Terug
Bovenaan Onderaan