Cuprace 5,7 Juli Assen

Slalommend de rondvliegende kuipdelen proberen te ontwijken zag ik in m'n ooghoek meerdere mensen die rechtdoor geschoten waren. Wat was er gebeurd? Een touché? Achterband van voorganger geraakt o.i.d.?

Geen idee hoe het gekomen is,was het voorspatbord van musche.
Ik reed achter Wim en zag het spatbord pas liggen toen ik al ingestuurd had,dus op goed geluk verder.
Kwam allemaal goed af gelukkig :Y
 
spatbord1.jpg

spatbord2.jpg

spatbord3.jpg


spatbord4.jpg

spatbord5.jpg

spatbord6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat is niet Jan musche,maar die reed voor stekkenwal wel al aan de zijkant.
Vandaar dat ik dacht dat hij het was.

Maar dat spatbord waait er gewoon vanaf :o

Het lijkt op de foto of ie er bij mij afwaait idd,maar hij lag er echt al.
Ik weet alleen niet precies hoeveel er voor me zaten,en wie dat waren,maar ik dacht 1 of 2
 
Beter dan vliegende tankcovers.

12%20AN1-5547-316.jpg


Weet iemand hoe het met de slachtoffers gaat?
Kevin Mos is wel ok geloof ik. Zeelenberg wat gebroken. De derde weet ik niet wie het is.
 
Laatst bewerkt:
Beter dan vliegende tankcovers.

[afbeelding]

Weet iemand hoe het met de slachtoffers gaat?
Kevin Mos is wel ok geloof ik. Zeelenberg wat gebroken. De derde weet ik niet wie het is.

Ben net ff bij Mobu geweest.
Met Kevin gaat het redelijk,toch wel wat last van de hersenschudding.
Hij baalt als een stekker,vooral omdat hij iemand anders meenam.
De beelden spreken voor zich,hij kon er niks aan doen dat hij j.p. meenam :N
 
Ik was nummer drie die tegen de vlakte ging, rijder voor me week enorm van zijn lijn en kon alleen nog maar hard remmen, ietwat te hard met als gevolg motor onderuit en ik rollende door de strubben. Ben blij dat degene achter me me niet hebben geraakt anders kon ik dit denk niet typen. Motor heeft kuipschade en eea krom, ik heb een knie die twee keer zo dik is en bont en blauw. Pak en helm zijn ook redelijk tweedehands geworden.... maar goed ga er van uit dat ik 11-08 er weer ben!

PS; er is iemand tegen mijn motor gereden, enig idee wie dat was?
 
Ik was nummer drie die tegen de vlakte ging, rijder voor me week enorm van zijn lijn en kon alleen nog maar hard remmen, ietwat te hard met als gevolg motor onderuit en ik rollende door de strubben. Ben blij dat degene achter me me niet hebben geraakt anders kon ik dit denk niet typen. Motor heeft kuipschade en eea krom, ik heb een knie die twee keer zo dik is en bont en blauw. Pak en helm zijn ook redelijk tweedehands geworden.... maar goed ga er van uit dat ik 11-08 er weer ben!

PS; er is iemand tegen mijn motor gereden, enig idee wie dat was?

Hey, beterschap en succes met oplappen.

Volgens mij reed de griet op de blauw witte Honda tegen je fiets. Kan zo even niet op de naam komen.
 
Zit net een verslag van LCT racing te lezen,en daar staat idd dat liesbeth tegen een gevallen motor
gereden is.Lichtblauwe Honda .
 
Ik was nummer drie die tegen de vlakte ging, rijder voor me week enorm van zijn lijn en kon alleen nog maar hard remmen, ietwat te hard met als gevolg motor onderuit en ik rollende door de strubben. Ben blij dat degene achter me me niet hebben geraakt anders kon ik dit denk niet typen. Motor heeft kuipschade en eea krom, ik heb een knie die twee keer zo dik is en bont en blauw. Pak en helm zijn ook redelijk tweedehands geworden.... maar goed ga er van uit dat ik 11-08 er weer ben!

PS; er is iemand tegen mijn motor gereden, enig idee wie dat was?

Sterkte met het oplappen van de motor en met herstel van de knie.

Mazzel dat er net een complete kuipset te koop stond voor een mooi prijsje :Y
 

race van de 600 b.

Niet heel spectaculair, toch lekker mijn rondjes kunnen rijden.
In de eerste ronde heeft de gps een hik, maar na 1 ronde loopt alles synchroon.
 
Terug
Bovenaan Onderaan