Custom chopperdag Appingedam

Duckatti

MF veteraan
24 apr 2008
3.534
0
Tjuchem aan zee.
Datum: zondag 30 juni 2013

Tijd: 10.00 – 18.00 uur

Locatie: centrum Appingedam

Kosten bezoek: geen

Evenement:
Bikes, babes and bands ….. Brullende motoren, in lange rijen opgestelde z.g. custom choppers (met natuurlijk veel Harley’s) en een enorm bezoekersaantal markeren ieder jaar dit druk bezochte evenement. Naast het bekijken van de honderden opgestelde motoren zijn er diverse andere activiteiten, zoals rondritten op trikes, diverse demonstraties, optreden van muziekbands en is er een markt.

Ook dit jaar wordt er in de Nicolaïkerk om 9.00 eerst een 'motorkerkdienst' gehouden, in samenwerking met de Christian Motorcyclists Association (CMA). Na de dienst start de Chopperday.

Ik zit niet in de organisatie maar vind het elk jaar weer een leuk en vooral gezellig evenement! Voorafgaande aan de chopperdag is er op vrijdag de nacht van Appingedam en op de zaterdag een stadsloop gevolgd door het foute feest!

Voor meer informatie zie: Appingedam On Top
full
 
Ik verhuis komende week van Appingedam naar het midden van NL, dus het zal iets verder voor mij zijn deze keer. Afgelopen jaren elke keer wel even rondje gelopen, er staan wel elk jaar dezelfde motoren geloof ik. Maar dit jaar dan voor het eerst een goede reden om zelf op de motor heen te gaan :+
 
Laatst bewerkt:
Ik verhuis komende week van Appingedam naar het midden van NL, dus het zal iets verder voor mij zijn deze keer. Afgelopen jaren elke keer wel even rondje gelopen, er staan wel elk jaar dezelfde motoren geloof ik. Maar dit jaar dan voor het eerst een goede reden om zelf op de motor heen te gaan :+

Zonde man. Appingedam is een mooie plek om te wonen. En gelukkig gaat mijn geheugen niet verder terug dan een paar dagen, dus voor mij het elk jaar weer nieuw wat er staat :+
 
Laatst bewerkt:
Zonde man. Appingedam is een mooie plek om te wonen. En gelukkig gaat mijn geheugen niet verder terug dan een paar dagen, dus voor mij het elk jaar weer nieuw wat er staat :+

Haha klopt, het is een mooie plek om te wonen. Lekker betaalbaar ook! Maar mijn werk is in Utrecht en omgeving, beetje veel reizen dan ;)

Maar ik zal er hoogstwaarschijnlijk wel zijn op deze dag!
 
Terug
Bovenaan Onderaan