CX500 1979-1981 onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondertussen 2 bobinens en 2 CDI's verkocht.
Lijstje aangepast :)
 
Mijn fan draait niet meer (ook niet met direct schakelen etc.), dus ik heb in principe alleen het motortje nodig dat hem laat draaien.. Graag hoor ik hoeveel je daarvoor vraagt.
Het is overigens voor een CBR 600 uit '92 (PC25). Als je een foto hebt, of mij er van kan verzekeren dat deze hetzelfde is, graag!
 
Jaaaaa, mijn redder in nood.

Ik heb net vanavond de pech gehad dat mn sleutels uit mn contact gesprongen zijn bij 100km/u op een weg waar je niet rustig in de berm kan zoeken (verhaaltje in 'ons' CX500 topic).

Dus ik ben benieuwd wat jij vraagt voor een contact + sleutel en een tankslot + sleutel (een matchend setje zou natuurlijk helemaal feest zijn, maar dat zal je waarschijnlijk niet hebben?)
Mag uiteraard per mail/PM wat jij wil :)

Edit
De kans dat 1 van jouw CX-sleuteltjes past is waarschijnlijk te klein om te proberen he?
Kunnen sleutelboeren dat eigenlijk niet?
Aan de andere kant moet ik dat niet eens willen. Dat mn sleutels eruit konden springen op 'ON' geeft wel aan dat dat slot ook gewoon f*cked is natuurlijk B|
 
Laatst bewerkt:
Ik las het verhaal net.
Ik ga eens kijken wat ik voor je kan betekenen :Y
 
@Smiling Pitbull: had je nu een custom?
Want dan heb ik op zeker een contactslot + tank voor je :)
(ik was van mening dat ik 2 contactsloten had, en die ene is dan meteen voor een 'gewone' CX-tank, maar ik heb nog niet gezocht(krappe opbergzolder icm het vroege uur en nog weinig koffie gedronken = :N :+ )).
Het staat ook niet op mijn lijstje namelijk :N
 
Laatst bewerkt:
@Smiling Pitbull: had je nu een custom?
Want dan heb ik op zeker een contactslot + tank voor je :)
(ik was van mening dat ik 2 contactsloten had, en die ene is dan meteen voor een 'gewone' CX-tank, maar ik heb nog niet gezocht(krappe opbergzolder icm het vroege uur en nog weinig koffie gedronken = :N :+ )).
Het staat ook niet op mijn lijstje namelijk :N
Nee, het is een 'B' uit '82 :)
Bedankt voor het zoeken!
 
Oja :)


Ik heb net even gezocht, maar ik heb het niet meer, dan alleen het contactslot met sleutel.

Misschien dat 'die andere' :P (chrisjemol), wel een complete set voor je heeft :Y
 
Laatst bewerkt:
Het slot van mn tank blijkt sowieso al ruk (lees; prima draaibaar met een willekeurig voorwerp dat enigszins in de gleuf past) dus een contactslot is alles wat ik nodig heb!
Dus ik hoor graag van je wat je voor het contactslot vraagt :)


Koffers moeten dus wel ook 4 nieuwe sloten in, maar goed, dat komt later wel.
 
Het slot van mn tank blijkt sowieso al ruk (lees; prima draaibaar met een willekeurig voorwerp dat enigszins in de gleuf past) dus een contactslot is alles wat ik nodig heb!
Dus ik hoor graag van je wat je voor het contactslot vraagt :)


Koffers moeten dus wel ook 4 nieuwe sloten in, maar goed, dat komt later wel.
Sorry voor de late reactie -O-

Mocht je nog een contactslot willen hebben, met sleutel, vraag ik er 15euro inclusief verzenden voor :Y

Stuur me even een mailtje met gegevens, aub(nee, ik sla wel alles op, maar opruimen doe ik beter, dus ik heb je adres e.d. niet meer O-) )
peter2671@gmail.com
 
Laatst bewerkt:
En nog sterker.
Als ik a.s. zondag de onderdelen ga halen, heeft deze man ook nog een contactslot liggen.
Die neem ik voor je mee, en als die goed is mag je deze tegen verzendkosten van me hebben :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er zojuist eentje binnen van Chris!
Dus heel erg bedankt, maar ik ben inmiddels voorzien :)
 
heb je wat details van de schokdempers? Ik zoek voor m'n xs400 horecasjezer een paar schokdempers van ongeveer 34/35 cm lengte en boven en onder een oogbevestiging.
 
Deze zijn 35cm:
CXonderdelenSchokdempers_35cm.jpg


En deze zijn 37cm:
CXonderdelenSchokdempers_37cm.jpg
 
*KICK*

Alles kleinere onderdelen liggen netjes in plastic bakken.

Aangebodene, zie beginlijst, mogen t.e.a.b. opgehaald worden(het ligt een beetje erg in de weg namelijk :Y )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan