Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Dé voorjaarsrit, 3-4-2011 Een vrolijk begin!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beschikbaar wel, heb alleen geen navigatie. Mocht het dan lastig voor jullie worden rij ik wel alleen mee met de voorjaarsrit

Ach, als je de testrit meedoet, dan ken je de route ook al een beetje, altijd handig als (reserve-)achterrijder . Leuk dat je mee gaat
 
Ach, als je de testrit meedoet, dan ken je de route ook al een beetje, altijd handig als (reserve-)achterrijder . Leuk dat je mee gaat

Ik heb helaas geen navigatie (duur) en vind kaart lezen een heel groot gedeelte van de charme van het motorrijden, al is het verre van praktisch bij een testrit of grote toerrit

Maar ik kijk er zeker naar uit!
 
Ik heb helaas geen navigatie (duur) en vind kaart lezen een heel groot gedeelte van de charme van het motorrijden, al is het verre van praktisch bij een testrit of grote toerrit

Maar ik kijk er zeker naar uit!

Zelfs met een GPS heb je charmes hoor . Ben al vaak genoeg de verkeerde kant op gereden met dat ding . Komt goed
 
Zelfs met een GPS heb je charmes hoor . Ben al vaak genoeg de verkeerde kant op gereden met dat ding . Komt goed

Hahah, ik reed in frankrijk met een kladblaadje in een kaarthoes op de tank. Gewoon de dorpjes in volgorde met viltstift, 3500 km, bordjes volgen, zijn maar 3 keer verkeerd gereden geloof ik. Heb je ook meer oog voor het verkeer.
 
Jeejtje wat een gezeur al vooraf, terwijl de meet nog zo ver weg is...

@ Dad Wetter, ik heb geen id wat het verhaal is, maar als er door de organisatie van de rit duidelijk word gemaakt dat je niet gewenst bent ( om wat voor reden dan ook ) gedraag je je wel als een onzettend klein kind door dan toch te komen..

Je moet het zelf weten, maar ik zou het wel extreem kinderachtig vinden...
 

Oke, Ik werd chagrijnig daarom die opmerkingen.

Kreeg dit soort antwoorden in mijn prive mail

remond (a.k.a. Remond_FRL)
p.s. uiteraard ben je vrij om Paul zijn mening, als mede organisator ook te vragen.
Maar ik denk dat als je terugkijkt naar de eindhoven rit, je Paul zijn antwoord al kent.


Had op die dag alles netjes in orden, en al die tijd zelfs geen verkeersregel doorbroken.

Vind het gewoon erg jammer, slaat nergens op


Maarjah dan maak ik het toch gezellig met andere
 
Laatst bewerkt:
Hee Bad Wetter,
waarom blijf je rondhangen in een afspreektopic, waarbij je een nadelige invloed op de sfeer uitoefent, terwijl men heeft aangegeven dat je niet welkom bent? Het komt nu op mij over dat je een beetje aan het rellen bent.

Waar je op de openbare weg uithangt moet je zelf weten, maar hier kan je beter niet meer rondhangen.
 

Zucht......... Dat je je nog komt melden

Ga lekker op je brommer rijden gozert
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.