Obesitas Crossers Crossbaan meeting 2023 nr 1 Emmen poging 3, 30-05-2023

Ketting gebroken en door het carter geslagen
 

Bijlagen

  • 20230529_135347.jpg
    20230529_135347.jpg
    250,5 KB · Weergaven: 70
  • 20230529_135353.jpg
    20230529_135353.jpg
    271 KB · Weergaven: 68
  • 20230529_135349.jpg
    20230529_135349.jpg
    266,5 KB · Weergaven: 67
Toch wat minder gefilmd dan gedacht, maar zitten nog wel een paar leuke shots tussen die sommigen wel willen zien. Was een erg leuk dagje zo en natuurlijk een leuke groep!


Geweldig! Indrukwekkend hoe makkelijk jullie met die grote motoren omgaan.
 
Het lijkt zo makkelijk, alsof je een crosser rijdt. De camera laat de hoogte en steilheid van de springbulten niet zien.
De hoogte en steilheid is ook weinig moeilijks aan. Mul zand er voor of diepe groeven de bult op is wat het lastig kan maken.

In een rechte lijn en bult op is het op de Adventure vooral niet moeilijker dan op een crosser.
 
Ziet er erg leuk uit! Nu er gereden is op Landsard en Emmen is het denk ik tijd om op Heerde te crossen ;)
 
Die filmpjes zien er goed uit mannen!
Jullie rijden ook nog zeker niet langzaam en best vloeiend.

Volgende keer probeer ik er alsnog bij te zijn.
Misschien wel met een wegracer als die de zwarte cross overleefd:+
 
Ik heb dit topic net (per ongeluk( gevonden en dit lijkt mij fantastisch (als rookie :Y)

Ben sinds een paar maanden overgestapt van een MT09SP naar een 890 adventure R en zou graag een keer aansluiten :) Topic meteen gevolgd voor de volgende aankondiging.

Wel eerst even andere banden erop leggen want de vorige eigenaar had er pure straat bandjes onder gezet :)
 
Ik heb dit topic net (per ongeluk( gevonden en dit lijkt mij fantastisch (als rookie :Y)

Ben sinds een paar maanden overgestapt van een MT09SP naar een 890 adventure R en zou graag een keer aansluiten :) Topic meteen gevolgd voor de volgende aankondiging.

Wel eerst even andere banden erop leggen want de vorige eigenaar had er pure straat bandjes onder gezet :)
14 september is je kans ;)
 
Die filmpjes zien er goed uit mannen!
Jullie rijden ook nog zeker niet langzaam en best vloeiend.

Volgende keer probeer ik er alsnog bij te zijn.
Misschien wel met een wegracer als die de zwarte cross overleefd:+
14 september er bij?
 
Thanks voor de heads up! Is er iets meer info (locatie, tijd, baan, iets anders belangrijk om te weten)?

Ik zie dat de vrouw einde dag al iets in de agenda heeft staan (en ik dan dus de kleine heb) maar als het daaromheen te plannen is dan klinkt dat goed!
 
Terug
Bovenaan Onderaan