• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

D&D uitlaten in nederland?

alexveltman

MF'er
Lid geworden
14 sep 2008
Waarderingsscore
0
Hey,
Na een middagje achter youtube gezeten te hebben ben ik om, ik MOET een D&D hebben op mijn triumph.

Weet iemand waar ik die dingen kan krijgen in Nederland? Of waar ze in nederland te bestellen zijn? Ben zelf een beetje huiverig met bestellen in het buitenland.. Liever niet dus.

Tuning,pagina 2 onderaan D&D uitlaat,bel of mail dan weet je het zo.

Ik heb een Triumph TT600 uit 2002. Het liefst alleen de eind demper (heet dat een slip-on?) Zo een full exhaust systeem wordt te duur.
En ik heb me nog niet echt verdiept in welke modellen ze allemaal hebben, dus als je me iets kunt aanraden zou dat top zijn.

Als dat D&D geluid er maar in zit!

liever heb ik dat jij me je voorkeur aangeeft, dan reken ik voor je uit wat het kost in euro's.

Dode link

Dode link

Laatst bewerkt:
Hey, bedankt voor de links.

Ik moet volgens mij de 404-12B hebben, Black Satin Slip-on.
Maar ik moet nog uitzoeken of deze past op het 2002 model, deze staat op de site namelijk voor 2000-2001.

Maar reken jezelf niet te vlug rijk........
D&D verzendt alleen via fed-ex, en die tarieven zijn niet misselijk :N
Om een dempertje te sturen vragen die al vlug iets tussen de $150 tot $200 -O-
Kijk daarna (nadat je de verzendkosten bij de demper geteld hebt) wat de koers is, en maak er dan euro's van.
Dan komt er ongeveer 4,5% invoerrechten over het héle bedrag, en dan nog eens 10% btw over het hele bedrag.
En last but not least vraagt de vervoerder/invoerder in NL ook nog eens een "voorschotprovisie" om de adm. handelingen betaald te krijgen, de ze provisie ligt maastal tussen de 10 en 20 euro..........
Zo wordt een uitlaatje ineens redelijk onbetaalbaar.........

300 dollar voor de uitlaat zelf,
200 dollar voor verzendkosten.

is 389 euro
maal 1,045
maal 1,1
plus een beetje marge.

ik kom rond de 450 euro uit, dan heb ik hem hier op mijn deurmat. Valt me nog best mee, in nederland betaal je dat ook wel voor een beetje een uitlaat.

Maar ik heb kennissen in amerika zitten, zouden die het niet prive op kunnen sturen? is dat niet goedkoper?

300 dollar voor de uitlaat zelf,
200 dollar voor verzendkosten.

is 389 euro
maal 1,045
maal 1,1
plus een beetje marge.

ik kom rond de 450 euro uit, dan heb ik hem hier op mijn deurmat. Valt me nog best mee, in nederland betaal je dat ook wel voor een beetje een uitlaat.

Maar ik heb kennissen in amerika zitten, zouden die het niet prive op kunnen sturen? is dat niet goedkoper?

berekening lijkt te kloppen, alleen op het laatst moet je maal 1.19, en niet maal 1.1 .
Als het via de kennissen goedkoper kan? ik weet 't niet..... zou je moeten navragen.......

berekening lijkt te kloppen, alleen op het laatst moet je maal 1.19, en niet maal 1.1 .
Als het via de kennissen goedkoper kan? ik weet 't niet..... zou je moeten navragen.......

Die kunnen hem geloof ik als cadeau versturen.

Idd, zoiets heb ik gehoord. Maar hoeveel zou het schelen als zij het als cadeau versturen? Scheelt het volgens mij de invoerrechten..

Overigens wonen mijn kennissen in amerika niet in dezelfde staat, dus dan moet ik even uitrekenen hoeveel de verzendkosten naar hen toe zou worden..

Of aan D&D vragen of zij hem als cadeau willen opsturen. Privé.

ik heb een D&D onder mijn gs.. wat en geluid! *O* *O*

Laatst bewerkt:
Amen brother, ik was ook meteen verliefd op dat geluid :} Ik kwam op youtube toevallig een Nederlander tegen en vroeg hem waar hij zijn uitlaat heeft gekocht.
"Hoi,

De demper komt bij Ritzen motors Weert vandaan, zit in Weert.

Grtz." - was het antwoord. :W
Hij heeft ook een filmpje van zijn uitlaat gemaakt.
:9~
:9~

Enjoy. *O*

Ja ik heb Ritzen vandaag geprobeerd te bellen, maar kreeg niemand aan de lijn.

Morgen nog maar eens proberen.

Edit:
Het D&D geluid is geweldig, daar mag je mij iedere nacht wel voor wakker maken. MAAR, ik moet nog even zoeken of de uitlaat goedgekeurd is voor europees gebruik.. :+

Maar aan de andere kant, boeiend... *O*

Laatst bewerkt:
Ja ik heb Ritzen vandaag geprobeerd te bellen, maar kreeg niemand aan de lijn.

Morgen nog maar eens proberen.

Edit:
Het D&D geluid is geweldig, daar mag je mij iedere nacht wel voor wakker maken. MAAR, ik moet nog even zoeken of de uitlaat goedgekeurd is voor europees gebruik.. :+

Maar aan de andere kant, boeiend... *O*

Nou dat ik niet opneem is op maandag wel normaal hoor........, ik ben dan gewoon dicht :+
Je kunt me alléén maar s'middags bereiken (di t/m vrij) ik neem vanwege de grote drukte de telefoon s'morgens niet meer op, ook hou ik de deur tot 13:00 strak dicht, anders krijg ik mijn werk al helemáál niet meer af.....
En bij D&D hebben ze nog noooooiiit van een keuring gehoord :+ ze maken écht kabaal!

Laatst bewerkt:
Nou dat ik niet opneem is op maandag wel normaal hoor........, ik ben dan gewoon dicht :+
Je kunt me alléén maar s'middags bereiken (di t/m vrij) ik neem vanwege de grote drukte de telefoon s'morgens niet meer op, ook hou ik de deur tot 13:00 strak dicht, anders krijg ik mijn werk al helemáál niet meer af.....
En bij D&D hebben ze nog noooooiiit van een keuring gehoord :+ ze maken écht kabaal!

Ik dacht al P.H.C Ritzen en Ritzenmotoren _O- _O-

Ik dacht al P.H.C Ritzen en Ritzenmotoren _O- _O-

Kan niet héél ver uit elkaar liggen hè? hihihi
In de tijd dat ik me hier aanmeldde, had ik nog weinig helemaal geen kaas gegeten van een forum, en meende bij de vraag van de naam dat ze m'n eigen naam bedoelde, toen ik zag wat ik gedaan had, was het al te laat.....
En na een bepaalde tijd waren de meeste aan die naam gewend, dus heb ik 'm maar laten staan :+

D&D zijn helemaal te gek, ze zaten op de duc monster en dat klonk heerlijk

@ ritzen

ik zag Dode link demper voor de sprint st '05> van D&D
kan jij achterhalen wat deze demper kost. op de site en de prijslijst staat het nog niet vermeld.

3022366351_912e2c761b_b.jpg

3023194882_27be935d2f_b.jpg

op dit moment heb ik er geen geld voor, maar het wel de mooiste vervangingsuitlaat die ik heb gezien voor de sprint.

Had een D&D onder mijn yamaha thundercat en wat een sound }) zijn echt de bruutste dempers die ik ken!!

En ik had een alu "show and go"demper van D&D die klinken echt hard!!!! :W

Had een D&D onder mijn yamaha thundercat en wat een sound }) zijn echt de bruutste dempers die ik ken!!

En ik had een alu "show and go"demper van D&D die klinken echt hard!!!! :W
was een pl herrie, O-) klonk hoog en schel, ja en brut natuurlijk
onder een 1000 cc klinkt die dinkerde en mooier, kennis had het op een fireblade
en daarna op zijn r1,

Terug
Bovenaan Onderaan