daarom is een Honda Goldwing de beste Motor

AAARGH!!!!

Ik moet het niet zeggen
Ik moet het niet zeggen
Ik moet het niet zeggen
Ik moet het niet zeggen

Dit is best een slim idee :X
 
Ook makkelijk als je een boot hebt.
Of een caravan.

Goldwing is zeker de beste motor. In de afsleepbranche.
 
Doei, je ligt al mijlenver achter voordat je op de honderd zit, doet zo'n goldwing 7 seconde over ofzow? mijn koekblik doet het nog sneller


met geen mogelijkheid kan jouw auto de goldwing bijhouden, ik dacht dat ze alleen kinderen wat wijs konden maken, maar ik zie dat ze dat bij jouw ook konden :+
 
lijkt me knap lastig te rijden. je bent immers gewend om tussen de file door te scheuren (kloink - oeps er hangt een auto achter) dat ding is BREEEED
 
lijkt me knap lastig te rijden. je bent immers gewend om tussen de file door te scheuren (kloink - oeps er hangt een auto achter) dat ding is BREEEED
idd, nog breder dan die Volvo die d'r achter hangt... Zat me al af te vragen wanneer ie in de vangrail zou hangen :P
 
Regent het daar aan de overkant ofzo :? Dit is je 36ste topic al vandaag.

of...... bespeur ik heimwee naar dit geweldige motor walhalla... Ja, ze zijn er, hoor mensen die Olland missen :)
 
De beste motor voor automobilisten idd, want een motor kan dat ding niet meenemen. Wel 2 motoren van hetzelfde type :)

Wel drukke files daar in Zweden.... mooi er tussendoor op de motor :)
Als iedereen nou ging motorrijden...
 
Regent het daar aan de overkant ofzo :? Dit is je 36ste topic al vandaag.

of...... bespeur ik heimwee naar dit geweldige motor walhalla... Ja, ze zijn er, hoor mensen die Olland missen :)


ik wacht tot vanavond, het is nu nog een beetje te warm ( 36 graden ) en rond 6 uur vanavond ga ik lekker nog even naar het strand...







hoe koud is het bij jullie :+
 
Ik vind het een geniaal plan en mooi uitgevoerd ook. En ja, een goldwing trekt bast hard op, ik heb er eens 1 gek genoeg gevonden om te sprinten :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan