Dagje uit: Z.A.C. Filmpje en foto's!

aprilia2000

MF veteraan
In memoriam
13 apr 2002
6.366
0
Grijpskerke
Z.A.C., Zomer Avond Competitie. Het is zondagmorgen 10.15, we (ik en mijn vriendin) vertrekken vanuit Middelburg richting Zandvoort. We hadden geen idee wat we konden verwachten maar we gaan ervoor! Eenmaal aangekomen op het circuit bleek dat het racen hier serieuzer genomen wordt dan ik had verwacht; 2004 modellen als R1, Fireblade en GSX-R750 stonden volledig in race-trim klaar om het circuit op te gaan!

"Op het circuit klinken de motoren als stofzuigers" had ik al meerdere malen hier op het forum gelezen. Die gedachte was er snel uit toen ik de motoren voor het eerst op het rechte stuk voorbij hoorde komen met dik over de 200 Km/h. DAMN! Wat een kabaal! Heerlijk!

Ik kan het iedereen aanraden om eens een dagje te gaan kijken naar de Z.A.C. of iets dergelijks, het is echt de moeite waard. Je kunt de rijders aanspreken, de motoren uitgebreid bekijken en je kunt overal op het circuit komen. En, voor de nederlanders ook niet geheel onbelangrijk: het is gratis :P

Hier een filmpje dat ik heb gemaakt tijdens de Z.A.C. afgelopen zondag:


En, gelukkig hebben we de foto's nog 8-)

full


In deze machine zat een waanzinnig geluid :}
full


Mosselman's motor:
full


full


full


2 Italiaanse schoonheden :9~
full


Mosselman:
full


Nack's motor:
full


full


full


full


full


full


full


full
 
ja dat vroeg ik me ook meteen af. tis niet dat je hem gaat optillen dan ofzo.
Om de motor te laten draaien zonder uitstoot lijkt me zo ook niet echt een goed idee. 8-)
 
die pijp... dat zijn twee uitlaten achter elkaar. ivm geluids eisen.
voor de cup kun is een pijp genoeg voor diverse andere races of circuitdagen mag je niet boven de 85 of 90 DB komen en dan is dit de snelste oplossing.
 
Bedankt voor de complimenten *D

Ik denk dat die dubbele Hotcams op die Kawa de beste prestatie/geluid verhouding geven? Er zat in ieder geval een waanzinnige zound in die Kawasaki ZX-6RR! Erg mooi!
 
Ik denk dat ie deze oplossing niet voor de lol heeft he B| zal wel PK winst oid zijn...
pk verlies d8 ik eerder aan...een 4-T rijdt het hardst zonder demping, maarja, met db killer zal die ook wel meer dempen idd...
 
Bedankt voor de complimenten *D

Ik denk dat die dubbele Hotcams op die Kawa de beste prestatie/geluid verhouding geven? Er zat in ieder geval een waanzinnige zound in die Kawasaki ZX-6RR! Erg mooi!

Mooi filmpje :} Ik heb je niet gezien zondag, maar het was ook behoorlijk druk. De ducs van mijn buurman staan er wel op.....

Mijn start (1e startrij F4, 2e manche) staat er ook nog op. Jammer dat je niet helemaal tot in de Tarzanbocht kon doorfilmen.
 
ehm waar zit de uitgang dan eigenlijk? :?
Als je erop zit achter je linkervoet :)

Mooi filmpje :} Ik heb je niet gezien zondag, maar het was ook behoorlijk druk. De ducs van mijn buurman staan er wel op.....

Mijn start (1e startrij F4, 2e manche) staat er ook nog op. Jammer dat je niet helemaal tot in de Tarzanbocht kon doorfilmen.
Ik zat er nog aan te denken om op het dak te gaan staan, maar wist niet of dat zomaar mocht.
 
Als die tweede start geen valse start was weet ik het ook neit meer })

Briljant filmpje. Waar kan ik een data-overzicht vinden van wanneer de races plaatsvinden?
 
leuk gedaan !!!!!!!

tik me de volgende keer ff aan ;)


Met die 2e start doe ik trouwens niet mee want dat was de S2 .. ik zit wel in de 1e start (F4) van het filmpje helemaal linksvoor...


mocht je trouwens nog meer beeldmateriaal hebben ...... O-)
Hé, nu je 't zegt! Dat ben jij inderdaad niet!

In totaal heb ik zo'n 17 minuten aan beeldmateriaal. Dit waren de beste stukjes eruit :)

Als ik toen geweten had dat jij het was die achter die 2004 blade aanging had ik ff ingezoomd op jou, maar ik kwam er pas thuis achter.

De volgende keer spreek ik je aan :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan