Dagrit 25 augustus '13 - MF-ers

Ik ben ervoor om jullie als" motorforumtoerritorganisatieduo"te benoemen en voortaan alle ritten te plannen :}

Jullie kunnen dit zo goed :+

Ik weet trouwens niet meer wie er over mijn ketting geluid begon,maar ik had thuis even gekeken en de kettingset heeft idd.zijn beste tijd gehad :(
Zaterdag gaat er een nieuwe set op.
 
Laatst bewerkt:
De functie "kronkelroute" op de (s)TomTom scheelt een boel tijd met routes maken. Gewoon verzamelen en een bestemming kiezen en rijden maar. En als niemand de route weet, kunnen we ook niet verkeerd rijden. _O-

Helaas voor jullie heb ik dit weekend al een ander (motor) uitje dus vermaak uzelf, ik organiseer even niks deze week. 8-)

Als volgens uitje is er misschien wel wat te combineren de MF megameet, *O*
 
Dank je!
Camera stond uit toen we op die parkeerplaats zaten te chillen. Wist ik veel dat die wegenwachter zo hup alles los zou trekken! Voor de olieplas zullen we het met de foto's moeten doen :)
 
*O* *O* *O* *O* *O* Fred,

stom,stom,stom :Y wij hadden zelf in de rugzak een film camera bij ons, echter het is niet bij me op gekomen om alle ellende te filmen :N SORRY

:]

Ergens begrijp ik dat wel. Je zit natuurlijk gewoon te balen van het defect en je hoopt dat het enigszins makkelijk en snel opgelost kan worden, je vind het vervelend dat je de groep ophoudt (hoewel ik me kostelijk vermaakt heb hoor, wat een droogkloot was die wegenwachtmeneer. "Daar komt toch meer uit dan je denkt he' _O- No shit, de hele parkeerplaats zat onder de olie), dan ga je er niet aan denken dat je zou moeten filmen.



Had je even een spiegelende winkelruit moeten vinden ;)

:Y Een selfie filmen en dan een duckface doen met m'n helm op. Dat wordt de najaarstrend voor 2013, let op mijn woorden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan