Dainese Combi met Alpine Laarzen

Brakke Gaid

MF veteraan
18 feb 2003
3.029
0
Rotterdam
Te koop aangeboden:

Mijn pak mag eruit omdat ik ga verhuizen en een nieuw pak wil gaan kopen (na het verhuizen, zo hoef ik het niet mee te nemen).

Tis een mooie Dainese pak zonder kneesliders. Het is veruit het soepelste leer dat ik ooit gevoeld heb! Zeer soepel en licht.

Je krijgt er gratis een set gebruikte Alpinelaarzen bij.
Pak heeft paar kleine gebruiksspoortjes en laarzen ook. Maar nog goed bruikbaar.
Alle ritsen etc doen het.



full



Prijs: 150 euro
Maat: 54 (ik ben 1.88 en weeg 85 kg)
 
nog meer plaatjes ervan ? ben je op meerdere plekken in nederland of alleen in maastricht?
en wat is de maat van de laarzen,en nog meer fotos?

alvast bedankt *D
 
nog meer plaatjes ervan ? ben je op meerdere plekken in nederland of alleen in maastricht?
en wat is de maat van de laarzen,en nog meer fotos?

alvast bedankt *D

Hoi,

neeh helaas geen andere fotos, maar daar kan ik wel voor zorgen eventueel (moet dan cam lenen heb er zelf geen)

Maat laarzen zijn 46. Het is echt comfortabel leer.

Maastricht is mijn thuisbasis, maar ik kom af en toe naar Utrecht op bezoek bij vrienden of heel soms naar Delft.

Ik zal eens kijken of ik nog fotos ergens kan vinden of maken.

Groeten

Brakke
 
als het niet teveel moeite is ik krijg dan een iets beter beeld van het pak ook geen foto van jezelf ofzo dat je op de motor zit ?
wel mooie prijs 150 euro met laarzen alleen ik heb maat 44 dus de laarzen zijn misch toch iets te groot
ik woon zelf rhenen ong 30 minutjes rijdenofzo

ik ben zelf 1.83 en ben 79 kg zou dat dan goed passen denk je?
 
Laatst bewerkt:
als het niet teveel moeite is ik krijg dan een iets beter beeld van het pak ook geen foto van jezelf ofzo dat je op de motor zit ?
wel mooie prijs 150 euro met laarzen alleen ik heb maat 44 dus de laarzen zijn misch toch iets te groot
ik woon zelf rhenen ong 30 minutjes rijdenofzo

ik ben zelf 1.83 en ben 79 kg zou dat dan goed passen denk je?

Hmmmm

dat gaat net wel of niet niet passen.

ik ben in de tussentijd wel al iets flinker geworden (sporten) dus mij zit die net aan de krappe kant nu. Maar niet veel.
en jij bent en 5cm kleiner en 5-6kg lichter...dus dat weet ik niet.

Ik ga vanmiddag paar daagjes naar Zweden toe, dus heb dan helaas geen tijd, maar reken er maar op dat ik je volgende week paar fotos stuur.
Ik weet zowiezo nog een vriend van me die paar fotos van mij in pak op zijn laptop heeft staan.

Groeten

Brakke
 
Laatst bewerkt:
euhm...

Ben afgelopen weekend in Rotterdam geweest, maar tja....ik wil op zich best een dagje naar Utrecht met een paar vrienden een drankje te doen.

Mocht het je uitkomen moet je maar een mailtje sturen, kan het geld wel gebruiken om die drankjes te kopen :P


Groeten

Brakke
 
Welke maat zijn die laarzen en voor welke prijs gaan ze weg?

edit: laat maar heb er overheen gelezen! zijn me te groot helaas!
 
Laatst bewerkt:
ja heb het pak nog

Helaas kom ik niet in de nabije toekomst naar Utrecht
Dus je zult naar maastricht moeten komen

Kan misschien halverwege afspreken in eindhoven heb OV dus kan dan met de trein komen

Groeten

Brakke
 
Laatst bewerkt:
Ik ga even inventariseren hoeduur het is om mijn pak te laten vermaken. Ik ben 1.93m en 93kg, best 'atletisch gebouwd' maar mijn maat 56 alpinestars is me echt te groot. MJK vraagt een 600-700 euro om het te vermaken naar maat 54, en is in Oktober pas klaar met het pak (ze schijnen het druk te hebben)
Probleem is alleen dat ik de omvang van een 54 pak heb, en de lengte van een 56...
Ik woon zelf in delft by the way.

Je hoort wat van me mocht ik geen bedrijf vinden die kundig genoeg is, en mn eigen pak binnekort een keer kan vermaken voor niet al te veel geld.

Tot die tijd->succes met de verkoop iig!


(btw: hoe oud is het pak?)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga even inventariseren hoeduur het is om mijn pak te laten vermaken. Ik ben 1.93m en 93kg, best 'atletisch gebouwd' maar mijn maat 56 alpinestars is me echt te groot. MJK vraagt een 600-700 euro om het te vermaken naar maat 54, en is in Oktober pas klaar met het pak (ze schijnen het druk te hebben)
Probleem is alleen dat ik de omvang van een 54 pak heb, en de lengte van een 56...
Ik woon zelf in delft by the way.

Je hoort wat van me mocht ik geen bedrijf vinden die kundig genoeg is, en mn eigen pak binnekort een keer kan vermaken voor niet al te veel geld.

Tot die tijd->succes met de verkoop iig!


(btw: hoe oud is het pak?)

Hoi

Ik ben zelf 88 kg en 189 lang.
Ook redelijk atletisch.
Het pak heeft nog wat ruimte over.

Toevallig wil ik nog binnenkort naar Delft komen, dus als je het me snel zou willen laten weten dan kunnen we misschien wel iets regelen

Gr

Brakke
 
Hey!

Ik heb ook zeker interesse! Woon in Rotterdam, maar aangezien je binnenkort toch richting Delft wilde komen lijkt me een meeting wel te regelen toch?:) Wanneer was t plan die kant op te komen?
Mocht degene hierboven ook concrete plannen hebben dan begrijp ik uiteraard dat hij voorrang krijgt :) Maar ik hou me aanbevolen!
Let me know!
 
Nou, dan sluit ik ook maar weer achteraan aan, hebbie er al drie, moet gek gaan wil je het nu niet kwijt raken. Laat maar even weten hoe het gaat verlopen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan