Dainese Combi-pak te koop, maat 50

GuidoVW

MF veteraan
4 nov 2009
3.868
1
Culemborg
:W

Hierbij wil ik mijn motorpakje aanbieden.

Het betreft een Dainese combi pak, dus de broek en hij jasje kunnen aan elkaar worden geritst, of kunnen los worden gedragen. Het pak is van vorig jaar zomer, en heeft toenertijd meer dan 1000 euro gekost. In de tussentijd is het pak altijd goed onderhouden, wat ook te zien is aan dit in nieuwstaat verkerende pak.

Helaas is het pak te ruim voor mij.... De lengte is het probleem niet, maar het pak zit mij te ruim (1.86 bij 73 kg...) Een vriend van mij is iets kleiner en iets zwaarder als mij (1.83 bij 78 kg...) en deze paste het pak erg goed. Helaas heeft hij al een mooi pak :+

Er zitten protectoren bij de schenen, knieën, schouders en ellebogen welke uit mijn hoofd allemaal CE zijn gekeurd. Ook zit er een wintervoering bij, welke windstoppend en erg warm is. Ik heb er zelf 1 ritje mee gereden van een uur bij 3 graden boven 0, en deze bleek zeer goed te werken.

Verder kan ik natuurlijk verder lullen wat ik wil, maar jullie willen foto's zien :+ :

Foto-HNAEXGBW.jpg

Foto-WR4Y4ECK-1.jpg

Foto-NGUZGVX8-1.jpg

Foto-AVOWUMFR-1.jpg

Foto-TEOJINQ6-1.jpg


Prijs is T.E.A.B. houd het dan ook aannemelijk a.u.b.

Vragen mag altijd, passen kan in Culemborg.

Groetjes, Guido :W
 
Laatst bewerkt:
Richtprijsje is 300,-

Dit klinkt mischien veel, maar het pak is echt gloednieuw, nog geen 10 keer gedragen en goed ingevet etc. Het pak was over de 1000 euro nieuw, dus een verkeerde prijs is dit zeker niet lijkt mij

:)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een goed bod gehad op de broek, alleen wil ik het pak het liefst in 1 keer wegdoen.

Graag zou ik dus willen weten of er ook mensen geintresseerd zijn in enkel de jas, of alsnog voor de hele set :)

:W
 
Robin reageert niet op de pm, helaas, want ik had hem een goed aanbod gedaan... -O-

Op marktplaats nu 2 geintresseerden, één heeft 230 geboden, en de ander heb ik een aanbod gedaan, dus het pak zal deze week wel wegzijn :Y

Dus als er nog mf-ers zijn die geintresseerd zijn... pm is de boodschap :W
 
Ik was ff een paar dagen op vakantie. En m'n bod voor de broek staat nog steeds.

Het is trouwens faster than i.p.v. as....
 
Laatst bewerkt:
ruilen met een nooit gedragen probiker pak maat 50 + bijbetaling van mijn kant? *D

Ik ben 1.82, 79 kilo en ik vind m erg strak zitten, stuur even een pb want anders vergeet ik het misschien of moet ik deze topic weer zoeken.
 
Laatst bewerkt:
PM kan niet, want dat heb je niet aanstaan.... :9

Is het de PRX-4 Ledercombi van Motozoom toevallig?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan