• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Dainese leren motorpak

Boink

Die hard MF'er
Lid geworden
23 okt 2007
Waarderingsscore
0
Beste,

Na al meer dan een jaar geleden mijn motor verkocht te hebben is het ook wel eens tijd dat het pak eruit gaat. Hij ruikt nog volledig naar leer en ziet er nog goed uit. Zoals je ziet was ik een mooi weer rijder en zijn de knee-pads onbeschadigd. Toendertijd rond de 500 euro voor betaald.

Doe een mooi bod en hij is voor jou! Pak is altijd bij kamertemperatuur bewaard. Niet helemaal rechtgehangen maar paar keer aantrekken en hij is weer netjes strak :)

Maat 54!
full

Laatst bewerkt:
1.80 bij 80 kilo. Roep een prijs en deze gek gaat er waarschijnlijk wel mee akkoord ;)

Ik ben rond 1.70 en rnd de 78 kilo zal met rug protectoor passen?? en waar woont het pak ongeveer

Wat bied je ervoor?

Boink, jij vraagt om een bod, dat heb je nu, en dan niet reageren, toffe kerel hoor, hou je pakkie maar

Ach er zijn nu eenmaal mensen die NIET elke dag hier vertoeven!!!

Ff gedacht dat een bod van 50 voor zo een pak wel een beetje belachelijk is? Voor dat geld koop je nog geen paar handschoenen.

Op mijn vraag reageerde hij vrij snel?

Succes met zoeken.

50 euro voor een pak wat 500 euro gekost heeft is inderdaad iets waar ik niet snel op zal reageren. Dan klonk een lekkere fles whisky nog beter.

Bedankt voor het succes. Mijn pakkie hoeft niet weg maar als ik er iemand blij mee kan maken dan doe ik dat graag!

Nou, dan kom eens met een prijs wat je in gedachte hebt, dat praat wel wat makkelijker toch?

Terug
Bovenaan Onderaan