Dames combipak maat 36 IXS RS-800

Millamet

Die hard MF'er
20 mrt 2013
284
176
Ik moet helaas mijn IXS RS-800 combipak verkopen, aangezien het jasje niet 100% zit en mij bij circuitrijden in de weg zit. Voor mij zijn de schouders net te groot en de rug te kort. Ben ermee naar de Zilveren Naald geweest, die wilde er liever niet aan beginnen aangezien er te veel moet gebeuren.
Dus te koop.
- Maatje 36. Goed vanaf 1.58m en niet echt korter (of de rest moet goed zitten, dan zou je hem kunnen laten inkorten). Ik paste er met 50 kg (en 1.58m) nog met gemak in, wat zwaarder kan ook wel, zolang je maar geen héle grote heupen hebt.
- Level 2 protectoren inclusief rugprotector. Gehele pak heeft AAA classificatie. Technisch echt een heel goed pak dus!
- Ongeveer 5 keer gedragen en nog geen jaar oud. Extra setje schouder en elleboogsliders erbij, kniesliders ongebruikt.
- Richtprijs: 350 euro.

Passen gelieve in Bergen op Zoom. 15 t/m 20 juni ben ik overigens in Dessel, België. Dan kan ik eventueel het pak meenemen en zouden we op óf de 15e óf de 20e ergens tussen Bergen op Zoom en Dessel kunnen afspreken om te passen.
Overigens ben ik die dagen ook wat slechter bereikbaar.

Opsturen kan, op eigen risico qua maatvoering. Graag pb bij interesse.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    26,2 KB · Weergaven: 14
Terug
Bovenaan Onderaan