Dames Race-overall Alpinestars!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loesje

MF veteraan
8 aug 2004
3.993
5
Almere
Bij deze zet ik mijn raceoverall te koop.
Afgelopen zomer heb ik hem gekocht. Een aantal keer gedragen, maar Ik ben te lang voor het pak.

Confectie maat 36-38. Ik ben zelf 1.70 en 63 kilo.


Het pak is echt als nieuw. Nieuwprijs was 820,-

Hij staat te koop voor 550,-

full


Door de belichting lijkt het pak van glanzend leer, maar het is matleer. De showroom foto is wat dat betreft wat realistischer.
 
Laatst bewerkt:
schrok al, dacht dat je ging stoppen met circuitrijden ;)

kickie bij deze
 
Laatst bewerkt:
schrok al, dacht dat je ging stoppen met circuitrijden ;)

kickie bij deze

Nee zeker niet :) Moet gewoon een ruimer pak hebben. Dacht dat het wel uit zou lopen, maar na een week aan een stuk gedragen te hebben, heb ik dat uitlopen maar opgegeven.
Nu ziet ie er nog mooi uit ;)
 
Mooi pak en op zich mijn maat, maar ik vind 590 euro echt teveel. Voor dat geld heb ik een spiksplinter nieuw en nog nooit gedragen pak.
 
Mooi pak en op zich mijn maat, maar ik vind 590 euro echt teveel. Voor dat geld heb ik een spiksplinter nieuw en nog nooit gedragen pak.

Maar geen Alpinestars ;)
Wat zou je een redelijke prijs vinden? Misschien kunnen we elkaar enigzins te gemoed komen.
Je kan natuurlijk ook komen passen...dan overtuig je je zelf in ieder geval van kwaliteit :)
 
mooi pak, zag dit pak volgens mij van de week op op motorfreaks voorbij komen bij een testrijdster.

linkie heb ik doorgestuurd naar een zoekende.
 
mooi pak, zag dit pak volgens mij van de week op op motorfreaks voorbij komen bij een testrijdster.

linkie heb ik doorgestuurd naar een zoekende.

Ja, die testrijdster ben ik. Haha das nog eens een goed oplettende lezer :)

Bedankt trouwens voor het doorsturen *D
 
Laatst bewerkt:
Ja, die testrijdster ben ik. Haha das nog eens een goed oplettende lezer :)

Bedankt trouwens voor het doorsturen *D


hahaha das grappig. ik krijg wel vaker te horen dat ik erg veel op de details let.
mn motorblad lezen van voor naar achter en weer terug, daarna nog een keer in willekeurige volgorde :+

you are welcome.

hmm gek samengeperste foto, snap er niets van.

maar oke, back ontopic maar weer.
 
\
Jah haha...jullie hebben die leuke foto nog ergens liggen geloof ik... dat die glijer me optilt B| ;) GEWIST ;( ;(

Nog iets leuks gezien op de beurs
We hebben jou niet gezien .mmmm jammer ,zin in je *O* *O*

Vreemd...heeel vreemd.
Heb die penetrator wel gezien hoor, die kwam zaterdag nog even langs. :)
Foto gewist? Maar goed ook waarschijnlijk :Y

Probeer nog even dat quoten onder de knie te krijgen, dat leest beter. ;)

Nog steeds gestopt met roken? *O* *O*
 
Jah haha...jullie hebben die leuke foto nog ergens liggen geloof ik... dat die glijer me optilt B| ;)

Nog iets leuks gezien op de beurs of ben je niet geweest?

Dat pak zat er toen even goed tussen gefriemeld O-) Daarna die opmerking van de Penetrate over de tijgerbalsem... Jij gelijk ff checken _O- _O-


Maar goed, mooi pakkie!
Ik zou hem zo overnemen van je als ik erin pas ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan